1398-09-06 16:00
1731
0
66462

قسم نماینده شرق گلستان را باورکنیم یا دم خروس را

نماینده شرق گلستان در مصاحبه ای با صبح شد؛ دم از حمایت از مردم و برخورد با دولت در خصوص گرانی بنزین می زند، ولی نامش در لیست استیضاح کنندگان نیست!.

به گزارش گلستان ما، گرانی بنزین توسط دولت با واکنش های مختلفی از سوی مردم و مسئولین دربرداشت؛ تا جایی که برخی از نمایندگان تصمیم به استیضاح گرفتند.

در این میان شهرام کوسه غراوی نماینده شرق استان گلستان نیز در مصاحبه با "صبح شد" موضع تندی در قبال افزایش قیمت حامل های انرژی داشت و از برخورد شدید مجلس با این اقدام خبر داد.

متن مصاحبه:

عضو کمیسیون عمران مجلس بر ضرورت تجدیدنظر در افزایش نرخ بنزین تاکید کرد و گفت: دولت به تنهایی این تصمیم را اتخاذ و اجرایی کرده است

شهرام کوسه غراوی عضو کمیسیون عمران مجلس در گفت‌وگو با  «صبح‌شد» با بیان اینکه مجلس بارها با افزایش نرخ حامل های انرژی مخالفت کرده بود، گفت: افزایش نرخ بنزین تصمیمی عجولانه و بدون کارشناسی است.

وی با تاکید بر ضرورت تجدیدنظر در افزایش نرخ بنزین، افزود: دولت باید پاسخگو باشد که با چه مجوزی به چنین اقدامی آن هم در شرایط تورم کنونی کشور دست زده است.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مجلس به شدت با این اقدام دولت مخالف بوده و به طور حتم در آغاز جلسات این هفته صحن علنی پاسخگویی دولت را مطالبه خواهد کرد.

نماینده مردم شرق گلستان یادآور شد: نباید اجازه فشار بیشتر بر معیشت مردم داده شود زیرا افزایش نرخ بنزین تبعات بسیاری بر کوچک تر شدن سفره مردم خواهد داشت.

image 2019 11 26 23 47 45 376 71z

قسم نماینده شرق گلستان را باورکنیم یا دم خروس را

اما با انتشار اسامی نمایندگان خواستار استیضاح وزیر نفت از سوی خبرگزاری فارس، تنها نماینده ای که در این لیست نامش وجود دارد؛ علیرضا ابراهیمی نماینده آزادشهر و رامیان می باشد.

شهرام کوسه غراوی که پیش قدم مصاحبه در راستای دغدغه مردمی می شود؛ چطور می شود که در مرحله اقدام با پا پس کشدن(براساس لیست منتشر شده) دفاعیات خود را تنها در حد یک شعار به مردم القا می کند؟.

image 2019 11 26 23 48 23 649 WMK

انتهاي پيام/

  • منبع خبر : کلاله خبر

    نظرات

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

    پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

    © کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.