1398-08-11 11:17
1229
0
66121
وقتی کارها به نوجوانان محول می شود؛

نمونه عملی مبارزه با استکبار در آستانه 13 آبان

نمونه عملی مبارزه با استکبار در آستانه 13 آبان توسط نسل چهارمی انجام شد.

به گزارش گلستان ما؛ همه ساله در آستانه 13 آبان و روز دانش آموز  نوجوانان که این روز را متعلق به خود می دانند دست به کارهای خلاقانه می زنند .
آنها نمونه عملی مبارزه با استکبار را برای مسئولانی که برای خنده ، دست دادن و قدم زدن با بیگانگان دلشان قنج می رود  را هجی می کنند .

این نوجوانان می خواهند بگویند ما نوجوانان گام دوم انقلاب رابلند تر خواهیم برداشت  و می دانیم که می شود چرا که در هشت سال دفاع مقدس محقق شده است و و شهید نوجوان 13 ساله مبارز جنگ تحمیلی از سوی امام خمینی (ره) رهبر یک انقلاب نامیده می شود .

در حالی که مسئولان سخن از نهادینه سازی فرهنگی مبارزه با استکبار می زنند، امروز میلیون‌ها حسین فهمیده جان برکف برای ولایت و انقلاب تربیت می شوند در مدارسی که  خانواده ها برای اجرایی نشدن 2030 طومارها نوشتند و مخالفت کردند. ساسی مانکن ها را  که با بی عرضگی مسئولان تربیتی به خورد بچه ها داده بودند تبدیل به مداحی کردند.

 13 آبان نماد حضور نسل جوان در میدان و پیشگامی آن در صحنه است، امروز نیز دانش آموزان از پیشقدم ترین قشرها هستند.

در آستانه ی  13 آبان و روز دانش آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی دانش آموزان عضو انجمن اسلامی استان گلستان در اقدامی خودجوش ورودی مدارس رو  منقش به پرچم های منحوس دولتهای استکباری کردند تا لگدکوب دانش آموزان انقلابی شود.

این فقط یک نمونه از  برنامه های نسل چهارم انقلاب استان گلستان است که در راه مبارزه با شیطان بزرگ  و رژیم کودک کش اقدام عملی کردند .
نمونه اقدامات فرهنگی تشکل های دانش آموزی استان در روز 13 آبان نمایاتر خواهد شد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.