1396-10-08 17:58
1257
0
48470
در آستانه ۹ دی توسط دانشجویان انقلابی انجام شد؛

دفاع از ارزش های نظام در سنگر نمازجمعه

همزمان با سالروز حماسه ۹دی تریبونهای نماز جمعه یازده شهر استان میزبان دانشجویان انقلابی بودند.

به گزارش گلستان ما به نقل از دانشجو سلام؛ این دانشجویان در ابتدا ضمن استعانت از پیشگاه امام زمان از رهبر فرزانه ی انقلاب تشکر کردند که با دستور ایشان صحنه ی جدیدی برای جریانات اصیل روشنگری دانشجویی در تریبون های نماز جمعه ی سراسر کشور فراهم گردید .

سپس با تشکر از امامت جمعه ی محترم شهرستانها که این فضا را با نصب العین قرار دادن فرمایشات معظم له برای دانشجویان تدارک دیدند . و از صبر و حوصله ی نمازگزاران سخنان خود را آغاز کردند.

در متنی که به همت شورای تبین مواضع بسیج دانشجویی گرد آوری شده بود و این دانشجویان در نماز جمعه قرائت کردند آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

نهم دی ماه روز تجلی قدرت خدا و حرکتی ماندگار در تاریخ انقلاب است که ملت ایران را واکسینه کرد. " حضرت الامام خامنه ای" 

چهار دهه تاریخ انقلاب اسلامی مملو از نقاط عطفی است که در اذهان ملت شریف و ولایت مدار ایران اسلامی نقش بسته است. دوران غرور آفرین دفاع مقدس، تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و پیشرفتهای هسته ای تنها بخشی از نمونه های بارزی است که بینی بدخواهان و معاندان را بر خاک ذلت نشانده است. نهم ديماه سال 88 نیز برگ زريني از دفتر پر افتخار و سراسر عزت تاريخ كشور ايران اسلامي است که پيام ولايت‌مداري، ملت بسيجي و قدرشناس ایران را به جهانيان فرياد زد، فریادی که خود حاصل ژرفاي بصيرت و آگاهي ومنبعث از فرهنگ عاشورا و غیرت مذهبي مردم مومن و انقلابی ايران بود. ایستادگی در برابر خواست و اراده ی مردم و قانون اساسی جرقه فتنه ای بود که آب در هاون دشمنان انقلاب ریخت و شعله ای برافروخت که قبل از همه برپاکنندگانش را در خود بلعید. لذا فتنه 88 آزمونی بود بزرگ، برای همه خواص، خوشا به حال آنان که با خرج آبروی خود برای انقلاب، سربلند از این آزمون بیرون آمدند و البته همین امتحان به عنوان معیار سنجش و میزان دلبستگی خواص در همه اعصار و نسل ها به نظام و انقلاب باقی خواهد ماند.

سیره عملی و مدیریتی حضرت امام خامنه ای عزیز در آن مقطع ثابت کرد که اگر حسن تدبیر رهبر فرزانه انقلاب اسلامی نبود، فتنه سال 88 می‌توانست عواقب غیرقابل جبران، برای نظام و انقلاب به همراه داشته باشد.مقام معظم رهبری از یک سو با فرصت دادن به همه جریانات، حجت را بر همه تمام کردند و از سویی دیگر با روشنگری و تبیین شرایط، بستر را برای ارتقای فهم عموم مردم و گروه‌های سیاسی مهیا نمود. البته نباید فراموش کرد که حضور خالصانه و ایثارگرایانه مرجعیت عالم تشیع، بخش قابل توجهی از علماء، فضلاء و طلاب جوان، بسیجیان همیشه در صحنه، اساتید فرهیخته دانشگاهی، تشکل‌های دانشجویی، هنرمندان، اصحاب رسانه و روشنگری ائمه جمعه شیعه و سنی در تریبون‌های نماز جمعه، اشعار و سروده‌های انقلابی و مجاهدت‌ ده‌ها قشر دیگر از نخبگان و خواص با تاثی از رهبری فرزانه انقلاب نیز همگی از عوامل شکست توطئه و دسیسه علیه انقلاب در سال 88 بود.

- جنبش دانشجویی و به طور خاص بسیج دانشجویی؛ احترام به ملت، قانون و فصل الخطاب بودن "ولایت فقیه" را سه شاخص مهم در برگزاری انتخابات ها و رخدادهای سیاسی و اجتماعی می داند و بر این باور است که ایستادن در برابر این سه شاخص درهر زمان و از سوی هر شخصی که باشد دیکتاتوری و فتنه انگیزی و خیانت به مردم و کشور است و قطعا فرزندان انقلاب در بسیج دانشجویی با قانون شکنان هیچ گونه تسامح و تساهلی نخواهند داشت.

به همه فعالان سیاسی و اجتماعی در کشور نیز توصیه می کنیم به دور از همه اختلافات سلیقه ها و تفاوت نگرش ها در حوزه منافع ملی صدای واحدی از آنها بیرون بیاید و اینگونه نشود که صلاح نظام و انقلاب به پای وابستگی های جریانی، سیاسی و تعلقات شخصی و شخصیت زدگی ذبح شود.

ملت بصیر ما می دانند فتنه 88 هرچند حاصل طراحی های چندین ساله غرب و شیطان بزرگ و خونخواری چون آمریکا بود اما ساده انگارانه است که آشوب طلبی سران فتنه به عنوان حلقه دوم اجرای سناریوی دشمن که با کج فهمی، لجاجت، خودخواهی، منفعت‌طلبی و از همه مهمتر ضعف خودسازی در آنها، موجب شد تا پنجه به صورت مردم و انقلاب اسلامی بکشند و با گردن‌کشی در مقابل قانون و اراده و خواست عمومی ملت ایران، بایستند نادیده انگاشته شود.

انتظار جریان دانشجویی اینست، فعلا که علی رغم خواست بسیاری از مردم، نظام جمهوری اسلامی با رافت و عطوفت از مجازات فتنه گران صرف نظر و به حصر خانگی آنها برای حفظ جان و امنیت شان اکتفا کرده است برخی افراد در بدنه دستگاههای اجرایی و برخی خواص و سیاسیون از بیان مطالب شرم آور در محافل سیاسی و حتی دانشگاهی پیرامون لزوم شکستن این حصر پرهیز کنند زیرا صبر انقلابی مردم نیز بالاخره لبریز خواهد شد.

جریان دانشجویی با تاسی از فرمایشات امام راحل عظیم الشان و امام خامنه ای(مد ظله العالی) بر این موضوع واقف است که درخت پر ثمر انقلاب اسلامی همواره در خطر فتنه انگیزی دشمنان قسم خورده انقلاب و پدید آمدن فتنه های پیچیده ای خواهد بود لذا خطاب به همه ایادی استکبار و به ویژه برخی فریب خوردگان داخلی اعلام می داریم: اگر کسی بر سر شاخه درخت انقلاب بنشیند و فتنه گری راه بیاندازد و سنگي در مسير پيشرفت ملت ايران بياندازد، دانشجویان بسیجی شاخه های آفت زده را قاطعانه حرس خواهند کرد.

در انتها از دستگاههای اجرایی و ذیربط به ویژه صدا و سیما جمهوری اسلامی و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور و دولت محترم می خواهیم با نقش آفرینی موثر مقدمات حضور حماسی مردم عزیز و برگزاری مراسمات روز نهم دیماه فراهم نمایند چرا که در واقع حضور مردم در صحنه، سلاح راهبردی و سرمایه سرنوشت ساز کشور است که همواره سرنوشتی دهشتناک و مأیوس کننده‌ای را به دشمنان تحمیل کرده است.

فرزندان انقلابی امام راحل (ره) در دانشگاه های استان گلستان هم‌دوش دیگر مردم آزاده ایران اسلامی در تجمع "میثاق امت با ولایت" شرکت کرده و اعلام می داریم صراط مستقیمی را که اصحاب الحسین(ع) پیمودند، امروز بی رهرو نیست و اصحاب المهدی(عج) تا پای جان با اهتزاز پرچم جهاد، بصیرت و ولایت مداری مقابل تهاجم دشمنان ایستاده اند و اجازه غفلت از این فتنه ها را به مسئولین نداده و با یادآوری این رخدادهای عبرت آموز و مصون ساز، در انجام وظایف مان می کوشیم.

حسبنا ا... و نعم الوکیل، نعم المولی و نعم النصیر

گفتنی است ؛ مجید نادم، علی مردانی، حسینعلی بهلولی، مهدی میردار، یوسف فرامرزی، سهیل بای، رجبلو، احمد بهیار، الیاسی، رضا احدی و مرتضی سایری به ترتیب در تریبونهای نماز جمعه شهرستانهای، گرگان، علی آباد، کلاله، مینودشت، گالیکش، رامیان، آزادشهر، بندر ترکمن، نوکنده، بندرگز و آق قلا به ایراد سخن پرداختند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.