1396-10-07 07:25
1273
0
48394
جانشین بسیج اساتید استان گلستان:

اساتید بسیجی گلستان عزم جهادی خود را در حماسه 9 دی به نمایش می گذارند

جانشین بسیج اساتید استان گلستان گفت: بسیج اساتید گلستان عزم و اراده جهادی خود را برای رویارویی با فتنه گران داخلی و خارجی به نمایش خواهند گذاشت و همگام با مردم انقلابی در سراسر استان بویژه شهرستان گرگان در تجمع بزرگ یوم الله 9 دی در مصلی حضور پر ثمر و انقلابی و شایسته خواهند داشت.

به گزارش گلستان ما به نقل از پاسرو؛ ابراهیم مهقانی در خصوص نقش خواص و نخبگان در حماسه 9 دی گفت: مقام معظم رهبری فرمایش کردند حماسه مردم در 9 دی سال 88 فراتر از پیش بینی ها بود و ضد انقلاب را به کلی مایوس کرد، پیرو این فرمایش مردم غیور جمهوری اسلامی در 9 دی نشان دادند که جایگاه ولایت فقیه فراتر از آن است که دراندیشه کوچک مغرضان بگنجد و ولایت فقیه را ولایت عشق و محبت می دانند.

وی افزود: در ایام سرنوشت ساز کنونی که با شکست جبهه صهیونیست بین الملل و شجره ملعونه تحت امر آنها یعنی داعش خبیث همراه است در یوم الله حماسه ساز 9 دی که روز میثاق امام و امت انقلابی نام گرفته است شرکت خواهیم کرد.

 مهقانی تصریح کرد: بسیج اساتید استان که به تعبیر مقام معظم رهبری، فرماندهان جنگ نرم نام گرفته اند ضمن بزرگداشت حماسه 9 دی با آرمان های متعالی حضرت امام(ره) و مولا و مقتدای خود حضرت امام خامنه ای معروض می دارد که با درک و استحکام بصیرت انقلابی خود تمام سعی خود را برای تحول علمی و عملی و فتح سنگرهای مختلف بویژه سنگر علمی و فناوری دانشگاه که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است، به کار خواهند گرفت.

جانشین بسیج اساتید استان گلستان خاطرنشان کرد: نخبگان بسیجی استان گلستان به فتنه گران اعلام می کنند که با اقتدار و عزت در تمام سنگرها حاضر بوده و در سنگر دانشگاه با بصیرت روزافزون و عمل صالح از آرمان های انقلاب اسلامی دفاع خواهند کرد.

وی متذکر شد: اساتید و نخبگان بسیجی استان گلستان با تبعیت از رهبر معظم انقلاب اسلامی، علاج فتنه ها را حضور مردم در صحنه های علمی و عملی می دانند و برای این مهم تلاش شایسته خواهند نمود.

مهقانی در پایان گفت: بسیج اساتید گلستان عزم و اراده جهادی خود را برای رویارویی با فتنه گران داخلی و خارجی به نمایش خواهند گذاشت و همگام با مردم انقلابی در سراسر استان بویژه شهرستان گرگان در تجمع بزرگ یوم الله 9 دی در مصلی حضور پر ثمر و انقلابی و شایسته خواهند داشت.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.