1396-08-06 13:58
1184
0
45880

واکنش ها به یک خبر همچنان ادامه دارد/ پاسخ مسئول بسیج دانشگاه آزاد گرگان به معاون سابق

یونس نظری، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد گرگان نسبت به جوابیه معاون سابق این دانشگاه یه خبر برکناری اش واکنش نشان داد.

پاسرو؛ خبر برکناری خسرو مزرعی از معاونت دانشگاه آزاد گرگان موجب انتشار جوابیه از وی کرده بود، واکنش ها به ان خبر به همین جا ختم نشد و این بار یونس نظری مسئول بسیج دانشجویی اسن دانشگاه به جوابیه معاون سابق آن واکنش نشان داد.

مشروح این جوابیه به شرح زیر است:

واكنش مسئول سابق بسيج دانشجويي دانشگاه آزاد گرگان به جوابيه مزرعي (معاون فرهنگي سابق واحد گرگان ):

به موجب درج و انتشار جوابيه اي از معاون فرهنگي سابق دانشگاه آزاد گرگان در سايت پاسرو در پي يادداشت تحليلي (كه البته خود يادداشت هم داراي نقاط ضعفي در تحليل بود) بعد از تغيير ايشان ، دكتر خسرو مزرعي نكاتي را در جوابيه خود اظهار كردند كه برخود لازم ديدم به عنوان مسئول وقت بسيج دانشجويي واحد گرگان در زمان تصدي ايشان بخش هايي از بيانات ايشان را شديدا تكذيب كنم.

دكتر مزرعي در ابتداي بيانيه خود به تشريح گذشته و سوابق شخصي ،تحصيلي، فرهنگي و مسئوليتي خود پرداخته اند كه به هيچ وجه منكر آن نميشوم . اجر اعمال گذشته شان با حضرت حق تعالي است هرچند با نگرش به تاريخ انقلاب اسلامي بر اين اصل معتقد بوده و هستم كه ملاك حال افراد است نه گذشته شان. ايشان همچنين موارد مربوط به جابجايي خود از سمت معاونت فرهنگي را نيز به درستي منتقل كرده اند زيرا با نظر سازمان مركزي دانشگاه آزاد از سمت خود كنار گذاشته شده اند. اما اين را به عنوان كسي كه در زمان مسئوليت ايشان در سمت معاون فرهنگي دانشجويي دانشگاه ؛مسئول بسيج دانشجويي بوده اند بايد بگويم كه موضوع حمايت ايشان از بسيج دانشجويي واحد گرگان كذب محض است . دكتر مزرعي گويا فراموش كرده صراحتا در جلسات شورا فرهنگي با برنامه هاي بسيج دانشجويي مخالف ميكرند . گويي فراموششان شده كه آيين نامه تقويت ،تشكيل و توسعه بسيج دانشجويي كه مصوب شوراي عالي انقلاب فرهنگي و امضا شده توسط رييس دولت اصلاحات بوده را تحت هيچ شرايطي قبول نداشتند .

دكتر مزرعي گويا از ياد برده اند معاونتشان توقفگاه برنامه هاي مصوب شده بسيج دانشجويي شده بود. يحتمل فراموش كرده اند به بهانه واهي عدم وجود پول برنامه هاي بسيج دانشجويي را كنسل ميكردند.

در عجبم ايشان چگونه حساب كرده كه ميگويد ٢٠٠ ميليون به بسيج كمك كرده است(هرچند رياست واحد هم در مصاحبه اي با خبرگزاري آنا مدعي كمك ١٦٠ ميليوني به بسيج دانشجويي شده بود و ما خواستيم تا ريز هرينه ها را منتشر كنند كه اين مهم هيچگاه حاصل نشد)

در پاسخ بايد گفت برادر بزرگوار؛ شايد ٢٠٠ ميليون يا همان ١٦٠ ميليون را مصوب كرديد ، اما هيچگاه به مصوباتتان پايبند نبوديد.گويي نميدانستيد مصوبه لازم الاجراست.

يحتمل اين را هم فراموش كرده ايد كه مصوبات شوراي فرهنگي الي ما شالله در بايگاني خاك ميخورد و هرچه پيگير اجرا ميشديم به در بسته ميخورديم.

دكتر مزرعي چنان از حمايت دم ميزند كه گويي از خاطر برده كه در جلسه رسمي شوراي فرهنگي به اعضاي بسيج دانشجويي دانشگاه تنها به دليل نقد به دولت در برنامه تريبون آزاد بي عقل و بي فكر و بي خرد لقب دادند(هرچند بعد از آن كه اين مورد و مشكلات ديگر را به دكتر ولايتي انتقال داديم ايشان مدعي شدند كه من هيچگاه چنين حرفي نزده ام)

ايشان گويا از ياد برده كه با لوگو دانشگاه آزاد اسلامي و نام واحد گرگان اقدام به نشر مجموعه يادداشت هاي سريع القلم نموده اند.

ايشان را در ادامه فعاليت هايشان به صداقت و راستگويي توصيه ميكنم

والسلام عليكم و رحمه الله
يونس نظري

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.