1396-04-09 16:51
1291
0
40869
فعال دانشجویی دانشگاه آزاد گنبد:

ماموریت وزارت علوم ارتقاء سطح علمی دانشگاهاست / دست از سیاسی کاری و رفتارهای مغرضانه بردارید!

فرمانده حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد گنبدگفت: به مسئولین وزارت علوم پیشنهاد می شود که به جای صدور بیانیه های مغرضانه و هدر دادن وقت خود ، به فکر بهبود بخشیدن سطح علمی دانشگاه ها بیفتند.

به گزارش گلستان ما به نقل از «دانشجو سلام» در پی اقدام عجیب و سیاسی وزارت علوم در حذف 2800 رشته تحصیلی در دانشگاه آزاد که در زمان مدیریت جدید این دانشگاه رخ داد منجر به اعتراض و واکنش جامعه دانشگاهی شد.

میلاد کیوانفر از دانشجویان دانشگاه آزاد گنبد در گفتگو با این پایگاه خبری گفت: با گذشت زمان و با مرور بر نصایح و تاکیدات امام راحل و مقام معظم رهبری مبنی بر حساسیت جبهه مقدس دانشگاه و آگاهی یافتن از نقشه دشمنان اسلام مبنی بر حمله از جهت این جبهه... ولی  متاسفانه دیده می شود که دشمن یک قدم از ما جلو تر است تا جایی که نیروهای نفوذی خود را در آن وارد کرده یا با متاثر کردن نیروهای سست اراده و خود فروخته سعی در دست گرفتن کنترل و هدایت آن به سمت اهداف خود دارد.

فرمانده حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد در رابطه با تصمیمات انقلابی در دانشگاه آزاد گفت: تصمیمات اخیر هیت امنا و هیئت موسس دانشگاه ازاد اسلامی در جهت خشکاندن و قطع ریشه های مفسده در دانشگاه آزاد اقدامی انقلابی در جهت شناسایی و کنار گزاشتن این نیروهای نفوذی است  که از جمله نشانه حرکت در جهت درست و مثمر ثمر واقع شدن آن، وجود رابطه مستقیم میان افزایش فشار های وارده از سوی مسئولین وزارت علوم و نزدیک شدن به انتهای ریشه آن است.

وی افزود: با ملموس شدن این رابطه، خاطر نیرو های انقلابی راحت شده و این اطمینان بوجود آمد که آن تصمیمات در راه درست گرفته شده است.

وی تصریح کرد: دانشجویان انقلابی حمایت خود را در راه رسیدن به هدف نهایی که اخراج نیرو های فاسد از زمین بازی و آشکار شدن مسائل پشت پرده رابطه برخی از آنها با این مافیای فساد و همچنین نزدیک شدن واژه دانشگاه آزاد به معنای واژه اسلامی شدن دریغ نکرده و با تمام قوا پشت این حرکت انقلابی می ایستند.

این فعال دانشجویی گفت: به مسئولین وزارت علوم پیشنهاد می شود که به جای صدور بیانیه های مغرضانه و هدر دادن وقت خود در جهت طرح نقشه هایی جهت جلوگیری از این اقدامات، به فکر بهبود بخشیدن سطح علمی دانشگاه ها بیفتند .

کیوانفر افزود: امیدواریم دانشگاه های ما به جای فاصله گرفتن از معانی و مفاهیم انقلاب به درک و تبیین مفهوم انقلاب پرداخته و حاصل فرایند آن، دانشجویی انقلابی  که شاخصه آن متعهد و مومن و کار امد بودن است باشد.

انتهای پیام/

 

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.