1395-03-13 23:11
1001
0
33010
مسئول مدرسه علمیه امام صادق (ع) گرگان :

گلستان شدیدا نیازمند روحانیون شجاع و انقلابی امثال محمدی است

مسئول مدرسه علمیه امام صادق علیه السلام گرگان گفت : اینجانب بر خود لازم می دانم که از جناب حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی به خاطر چند سال فعالیت موفقیت آمیز ایشان در عرصه امامت جمعه شهرستان بندرگز و روشنگری های ایشان و تحمل حملات جریان فتنه تشکر نمایم .

به گزارش گلستان ما ؛ حجه الاسلام و المسلمین سیدمحسن طاهری مسئول مدرسه علمیه امام صادق علیه السلام گرگان با صدور بیانیه ای که در تاریخ 13 خرداد منتشر شده است ، نسبت به جابجایی امام جمعه بندرگز واکنش نشان داد .

طاهری در بیانیه خود آورده است : ماجرای ناگهانی و تأسف برانگيز اخیر در خصوص هجرت حجت الاسلام والمسلمین سید مصطفی محمدی از امامت جمعه شهرستان بندرگز، هر چند ناراحتی فراوان امت حزب‌الله استان گلستان را در پی داشت ولی آزمون خوبی برای شناخت مدعیان آزادی بیان و تحمل مخالف بود.

وی اذعان کرد : گرچه برخی از کسانی که انتساب ظاهری بیشتری به جایگاه ولایت در استان دارند به وظیفه جایگاه حقیقی و حقوقی خود پایبند نیستند ولیکن بحمدالله کم نیستند ائمه جمعه و جماعت و نخبگان بصیر و ولایتمداری که همانند حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی در استان می درخشند و به روشنگری و بصیرت بخشی ادامه می دهند و بدون هیچ واهمه ای در مقابل جریان نفاق و فتنه استان ایستادگی می کنند.

گلستان شدیدا نیازمند روحانیون شجاع و انقلابی امثال محمدی است

مسئول مدرسه علمیه امام صادق علیه السلام گرگان در بخشی از بیانیه خود تاکید کرده است : اینجانب برخود لازم می دانم که از جناب حجت‌الاسلام والمسلمین سید مصطفی محمدی به خاطر چند سال فعالیت موفقیت آمیز ایشان در عرصه امامت جمعه شهرستان بندرگز و روشنگری های ایشان و تحمل حملات جریان فتنه و نیز از حمایت جانانه امت حزب‌ الله استان و بلکه سراسر کشور از ایشان تشکر نمایم .

طاهری در پایان بیان داشت : ضمن خوشامدگویی به امام جمعه جدید شهرستان بندرگز جناب حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی و آرزوی موفقیت برای ایشان، از خداوند متعال می خواهم دیر یا زود زمینه بازگشت حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی به استان گلستان را فراهم نماید ، چرا که استان ما به وجود امثال این روحانی انقلابی و شجاع شدیدا نیازمند است.

انتهای پیام /

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.