1395-03-02 15:06
1150
0
32380
فرمانده سپاه نینوا استان گلستان:

ترس دشمن از پیاده سازی مدل انقلاب اسلامی/ استفاده از ظرفیت های دورنی نظام تنها راه برون رفت از معضلات کشور

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: ترس دشمن از پیاده سازی مفهومی و ارائه شدنی انقلاب اسلامی است.

به گزارش گلستان ما به نقل از دانشجو سلام، سردار رحمت اله صادقی، فرمانده سپاه نینوا استان گلستان در همایش رسم هجرت بسیج دانشجویی گلستان، قاعده استحکام بخشی درونی را مبتنی بر ارزش های دینی و جهادی دانست.

photo 2016-05-21 12-09-45

وی تصریح کرد: آنچه که در عرصه ی تهدید انقلابی مشاهده شده مبتنی بر قاعده استحکام بخشی درونی است از اینرو راهبرد ها و تاکتیک های دشمن در حوزه های مختلف باید شناسایی شود.

سردار صادقی افزود: اردوهای جهادی دانشجویان قدرت دفاعی عرصه استحکام بخشی به جغرافیای معنوی انقلاب  اسلامی است لذا  اگر ما در جبهه استحکام بخشی تولید قدرت نکنیم در این نبرد پیروز نخواهیم شد.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان خاطرنشان کرد: یکی از تکنیک ها و تاکتیک هایی که باید در عرصه جهادی به آن توجه ویژه شود افزایش کمّی تعداد گروه هایی است که میل ایجاد قدرت داخلی و حضور در اقدامات جهادی دانشجویی را داشته باشند.

سردار صادقی در پایان رسم هجرت را از مواردی دانست که جهاد را در سایر کشورها متمایز و زیبا ساخته نگاه قشر دانشجو به تمام پدیده های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگي و دینی است و گفت: نگاه دینی شرایطی را به وجود می آورد که در این کویر خشک هر دانه ای که به واسطه اخلاص، انگیزه و خون شهدا کاشته شود تبدیل به تولید محصول می شود.

بهترین راه مبارزه با دشمنان، برخورداری از بصیرت علوی و نبوی است

حسین کریمی اول جانشین سپاه نینوا استان گلستان نیز در این همایش، ضمن اظهار خوشحالی از برپایی این تجمع باشکوه دانشجویی که به دنبال اصول و ارزش های انقلابی است،گفت: اینگونه تجمعات دانشجویی ظرفیت و نقطه قوتی برای پیشبرد اهداف نظام است.

photo 2016-05-21 13-50-41

وی با اشاره به اینکه عرصه ی جهادی فقط جنگ و دفاع فیزیکی نیست تصریح کرد :هر تلاشی که برای ارتقای جامعه صورت گیرد جهاد محسوب می شود.

کریمی اول افزود: امروز بهترین راه مبارزه با دشمنان قسم خورده اسلام، برخورداری از بصیرت علوی و نبوی است.

جانشین سپاه نینوا استان گلستان در ادامه عنوان داشت: این حرکت و این اقدام دارای معنای عمیقی است که دشمنان هرگز نمی خواهند در قشر دانشجویی وجود داشته باشد چرا که قشر جوان سرمایه های هر کشوری محسوب می شوند و دشمنان نیز این سرمایه ها را مورد هدف قرار داده اند.

کریمی اول در پایان خطاب به قشر دانشجو در مورد اینکه بُعدِ نظامی آمادگی صددرصد برای مقابله با دشمنان را دارد،تاکید کرد: آمادگی در عرصه جهاد و نظام لازم هست ولی دلیل بر آسودگی نیست.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.