1395-02-27 03:46
919
0
32046
سید نعیم نریمانی :

عده ای بیمار سیاسی- اقتصادی به دنبال کپی کردن اقتصاد کثیف هستند

سیاست اقتصادی موجود در نظام استکباری(آمریکایی- صهیونیستی)همان اقتصاد سرمایه داری یا مافیایی بوده که در این اقتصاد لابی های صهیونیستی حرف اول را می زنند و عده ای به دنبال کپی کردن این نوع اقتصاد هستند.

به گزارش گلستان ما ؛ سید نعیم نریمانی فعال سیاسی و اجتماعی گلستان طی یادداشتی در کانال تلگرامی خود نوشت : سیاست اقتصادی موجود در نظام استکباری(آمریکایی- صهیونیستی)همان اقتصاد سرمایه داری یا مافیایی بوده که در این اقتصاد لابی های صهیونیستی حرف اول را می زنند.

در این اقتصاد سیاست هایی مانند امحاء گسترده مواد غذایی به منظور تنظیم بازار و تامین منافع کارترهای اقتصادی از طرق غیر انسانی صورت می گیرد.

این در حالیست که بنابر آمار سازمان های بین المللی و بسیاری از سازمان های موجود در همان نظام ها سالانه تعداد قابل ملاحظه ای در کشورهای فقیر و استعمارزده جان خود را از دست می دهند.

چنین اقتصادی را اقتصاد کثیف می نامیم.در این اقتصاد منافع اقتصادی اقلیتی ملاک سیاست گذاری ها قرار می گیرد...

در این فضا اقتصاد مقاومتی بعنوان نقطه ی مقابل اقتصاد کثیف از سوی رهبر عظیم الشان انقلاب حضرت امام خامنه ای(مد ظله)مطرح می گردد و جبهه ای فراگیر در مقابل مافیای اقتصاد استکباری در سراسر عالم بوجود می آورد.ملت های ضعیف را امیدوار کرده و موجب افشای نظام اقتصادی فاسد در آنجا می گردد...

اما افسوس بنده بعنوان کمترین از اینجا ناشی می گردد که عده ای بیمار سیاسی- اقتصادی در داخل بواسطه ی اموراتی مانند امحاء گسترده ی غذای میلیون ها ایرانی,عدم اعمال مدیریت صحیح در تنظیم بازار، واردات خارج از عرف، پرداخت حقوق های نجومی به مدیران دولتی و... در مقام عمل در پی کپی پیس مدل اقتصادی آمریکایی(اقتصاد کثیف) و تقابل آشکار با اقتصاد مقاومتی بر آمده اند.

این اقدام آنها در حالیست که بهتر است به جای بر باد دادن سرمایه های ملت در راه سراب برجام اقدام به تاسیس صنایع مادر و تبدیلی در نقاط مستعد نموده و با تقویت تولید ملی موجبات خشنودی ملت شریف و در مرتبه ی عالی تر امام عصر(عج) و نایب بر حقش رهبری معظم را فراهم نمایند.

و من الله توفیق

سید نعیم نریمانی

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.