1395-02-26 09:39
812
0
32002
بیانیه بسیج دانشجویی گلستان به مناسبت یوم النکبه:

یوم النکبه؛ یادآور نکبت و ننگ بی‎غیرتی و خوک‎صفتی سران مرتجع عرب است

ما دانشجویان ضمن تاکید مجدد بر حمایت از آرمان فلسطین، ملت ها و دولت های اسلامی را به هوشیاری در برابر توطئه های رژیم صهیونیستی و حامیان آن برای تفرقه میان امت اسلامی و فراموشی قضیه فلسطین به عنوان مسئله اصلی جهان اسلام، فرا می خوانیم.

به گزارش گلستان ما به نقل از دانشجو سلام، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی گلستان با صدور بیانیه ای به مناسبت روز نکبت اعلام کردند: ما دانشجویان به عنوان بخش کوچکی از امت اسلام در این روز ضمن اعلام حمایت از جبهه ی مقاومت علی الخصوص دولت قانونی سوریه با رهبر فرزانه ی انقلاب خود پیمان می بندیم که تا پای جان در راه آزادی قدس شریف بکوشیم.

متن کامل بیانیه به شرح ذیل می باشد:

"اسرائیل باید از صفحه روزگار محو شود"

امام خمینی

یوم النکبه، یادآور تاریخچه تاریک خیانت ها و نامردمی های حکومت های سازش کار است، یادآور نکبت و ننگ بی غیرتی و خوک صفتی سران مرتجع عرب است، یوم النکبه روز سیاه ظلم و ستم از سوی مستکبرین بر ملت مظلوم است.

این روز به رسمیت شناختن رژیم نامشروع فلسطین اشغالی با حمایت آمریکا و انگلیس و برخی سران خائن و سازشکار عرب است سیاست مداران سازش پیشه ی شکم پرست که یادآوری نام آنها موجب شرم و خجالت هر مسلمان و هر انسان آزاده است. نامردمانی چون انورسادات خائن و ملک یزید اردن و قاطبه ی شیخ نشین های آمریکایی منطقه.

رژیم اشغالگر قدس طی 68 سال گذشته علاوه بر ارتکاب جنایات ضدانسانی در حق ملت بی گناه فلسطین،منشاء اصلی بحران های منطقه ای و تهدید کننده واقعی امنیت و صلح جهانی بوده است که آثار آن هم اینک نیز در قالب بحران های منطقه قابل مشاهده است.

مصائب فعلی حدود 6 میلیون فلسطینی آواره و هزاران فلسطینی دربند زندان های رژیم صهیونیستی که در بدترین شرایط به سر می برند و خانواده های داغدار قربانیان خشونت و تروریسم دولتی آن رژیم ،جز با بازگذشت کلیه آوارگان به سرزمین آبا و اجدادی خویش،رفع کامل اشغال،تعیین نظام آینده این سرزمین بر اساس همه پرسی از ملت اصلی فلسطین و نهایتا تشکیل دولت یکپارچه فلسطین به پایتختی قدس شریف پایان نمی پذیرد.

امروز منطقه خاورمیانه از فلسطین گرفته تا سوریه و یمن و دیگر نقاط، در آتش فتنه صهیونیستی و جریان های تروریستی تکفیری مورد حمایت رژیم اشغالگر قدس و سیاست های غلط برخی دولت های همسو با آن رژیم شعله ور است و سکوت و بی تحرکی جامعه جهانی در برابر این اقدامات، به هیچ وجه قابل توجیه نمی باشد.

ما دانشجویان ضمن تاکید  مجدد بر حمایت از آرمان فلسطین، ملت ها و دولت های اسلامی را به هوشیاری در برابر توطئه های رژیم صهیونیستی و حامیان آن برای تفرقه میان امت اسلامی و فراموشی قضیه فلسطین به عنوان مسئله اصلی جهان اسلام، فرا می خوانیم.

ما دانشجویان دانشگاه های شهرستان گرگان به عنوان بخش کوچکی از امت اسلام در این روز ضمن اعلام حمایت از جبهه ی مقاومت علی الخصوص دولت قانونی سوریه با رهبر فرزانه ی انقلاب خود پیمان می بندیم که تا پای جان در راه آزادی قدس شریف بکوشیم و از خداوند متعال نصرت جبهه ی اسلام ناب علیه دشمنان خارجی و منافقین وهابی را مسئلت داریم.

" شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های استان گلستان"

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.