1395-02-20 09:59
1637
4
31715
گلایه کارمندان فرمانداری های شرق گلستان؛

تبعیض در پرداخت های انتخاباتی در گلستان/ فرمانداران 50 میلیون، بخشداران 30 میلیون، کارمندان یک میلیون !

تعدادی از کارمندان فرمانداری های شرق گلستان از دریافتی انتخاباتی خود و بی عدالتی در پرداخت ها گلایه کردند.

به گزارش گلستان ما به نقل از مینوخبر، تعدادی از کارمندان فرمانداری های شرق استان گلستان در گفتگو با خبرنگار ما گفتند: این چه عدالتی است که در تاریخ 28 اسفند به فرمانداران و بخشداران مستقل (بخش کوهسارات مینودشت، بخش لوه گالیکش، گلی داغ و پیشکمر) هر یک به ترتیب 50 میلیون ریال و 30 میلیون ریال پرداخت می کنند اما به کل کارمندان فرمانداری ها در نهایت 30 میلیون ریال پرداخت می کنند تا در بین حداقل 25 کارمند فرمانداری ها تقسیم کنند؟!

چرا وزارت کشور به ما کارکنان این چنین ظلم و تبعیضی روا داشته است؟

این کارمندان در اظهارات خود عنوان کردند که در دوره های گذشته عدالت در پرداخت ها رعایت می شده است و این برای اولین بار است که این اتفاق می افتد.

این افراد در ادامه با بیان این که این جواب بیش از 4 ماه تلاش ما در امر برگزاری انتخابات نبوده است، اظهار داشتند: دولتمردان محترم عدالت را برای ما تعریف کنند؛ بر مبنای کدام عدالت به مسئولین 50 و 30 میلیون ریال پرداخت می کنند و به زیر دستان بین 50 الی 150 هزار تومان؟؟.

این افراد خاطر نشان کردند: دریافتی ما در خوش بینانه ترین حالت معادل دریافتی افرادی است که در تاریخ 7 اسفند در روند اجرای انتخابات به عنوان بازرس، هیئت نظارت، هیئت اجرایی و ... نقش داشتند است.

آنان بار دیگر با تاکید بر این که حجم کاری این انتخابات بسیار بیشتر از انتخابات های گذشته بوده است تاکید کردند که در هیچ دوره ای این گونه شاهد بی عدالتی و تبعیض نبوده ایم.

آنان بار دیگر از مسئولین وزارت کشور سوال کردند که این برخورد تبعیض آمیز کجای عدالت قرار دارد و بر اساس چه تدبیری عمل کرده اند؟

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

reza1539

مجریان برگزاری انتخابات 7 اسفندماه کاملا عدالت را رعایت ک ر د ن د

0
0
پاسخ
1395-02-20 20:06
عبدالله

حق الزحمه اعضای هئیت اجرایی مرکزی شهرستانها وبخشها را پرداخت نکرده اند بار اصلی برگزاری انتخابات به دوش هئیتهای اجرایی بوده است واگرفرمانداران وبخشداران 5و3میلیون تومان حق الزحمه گرفته باشند به نظر میرسدکه باعدالت علوی سازگار نیست.هرچند که تبعیض اقتصادی واجتماعی در جامعه ماکم نیست.

0
0
پاسخ
1395-02-21 07:03
منتقد

به هر یک از کارکنان فرمانداری مرکز استان ۷۲۰۰۰ تومان پاداش انتخابات داده اند .در هیچ دوره ای چنین بی عدالتی درپرداخت حق الزحمه انتخابات سابقه نداشت.فرآیند برگزاری انتخابات را فقط فرماندار و بخشدار انجام نداده اند بلکه همه کارکنان در این امر هقش آ فرین بوده اند.اما ظاهرا حق الزحمه فقط مخصوص مدیران بوده است.از استاندار با درایت انتظار پیگیری داریم.

0
0
پاسخ
1395-02-22 18:22

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.