1395-02-10 13:28
1126
0
31225
یکی از فعالان دانشجویی گلستان:

نماینده نباید اهداف خود را بازیچه بازی های سیاسی کند

فعال دانشجویی دانشگاه گرگان گفت: به کسی رأی می دهیم که در مقابل یاوه گویی های دشمن پاسخ قاطع و محکم صادر کند.

به گزارش گلستان ما، سجاد شعبانی، دانشجوی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان در گفتگو با خبرنگار«دانشجو سلام» گفت: زندگی معیشتی مردم از مهمترین مشکلات این روزهای کشور است، این مردم شریف به نمایندگانی رأی می‌دهند که بتواند باری از دوش آنها بردارد و مشکلی از مشکلاتشان را حل نماید.

نماینده باید برای معضل بیکاری ایده های خلاقانه و نو ارائه دهد

 این فعال دانشجویی یکی دیگر از انتظاراتی که مردم از نمایندگان دارند  را برطرف شدن گرانی ها دانست و افزود: مردم از نمایندگان خود می خواهند برای مشکلات اقتصادی آنها فکری بکنند، برای مشکل بیکاری جوانان این مرز و بوم ایده های خلاقانه و نو بدهد. این انتظار، کار منتخبان مردم را نیز سخت خواهد کرد، نماینده برگزیده مردم باید بتواند به قول هایی که در زمان تبلیغات خود داده عمل کند و اعتماد مردم را به خود جلب نماید و بتواند در زمینه اقتصادی رتبه حوزه استحفاظی خود را ارتقا دهد.

نماینده باید در دو جبهه داخلی و خارجی مدافع آرمان ها و ارزش های نظام باشد

شعبانی تاکید کرد: نماینده باید حافظ و مدافع نظام باشد، او باید بتواند در دو جبهه داخلی و خارجی از آرمان‌ها و ارزش های نظام دفاع کند و مقابل یاوه‌گویی های دشمن جواب های محکم و قاطع صادر کند.

نماینده باید طرح های خلاف مصلحت نظام و مردم را با جدیت رد کند

دانشجوی فعال دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان در ادامه خاطرنشان کرد: مجلس آینده نیازمند نمایندگانی متدین و انقلابی است، نماینده ای که عادل باشد، از نظرات و ایده های مثبت دفاع کند و طرح هایی که خلاف مصلحت نظام و مردم است را رد کند و رای خود را در مجلس فدای بازی های سیاسی نکند، تا جایی که پس از چهار سال بتواند با وجدانی آسوده و آرام از مجلس خداحافظی کند و خود را به مردم مدیون نکند.

نماینده اهداف خود را بازیچه بازی های سیاسی نکند

 شعبانی در پایان گفت: از منتخبان ملت انتظار می رود ، مردم را پس از منتخب شدن خود فراموش نکند، و بتواند گام های خود را در راستای قانون و عدالت برای رفع مشکلات مردم بردارد و اهداف خود را بازیچه بازی های سیاسی نکند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.