1395-02-01 10:35
1003
0
30696
موج حمایت‌ها از اصولگرایان در گلستان شدت گرفت:

حمایت کانون تربیت اسلامی گلستان از طاهری، جلالی و حسینی در دور دوم انتخابات + بیانیه

کانون تربیت اسلامی استان گلستان از تشکل های اصولگرا در بیانیه ای حمایت خود را از کاندیداهای اصولگرای استان در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی اعلام کرد.

به گزارش گلستان ما به نقل از کاسپین، کانون تربیت اسلامی استان گلستان از تشکل‌های اصولگرا در بیانیه‌ای حمایت خود را از کاندیداهای اصولگرای استان در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی اعلام کرده است.

متن این بیانیه به شرح ذیل می‌باشد:

باسمه تعالی

مردم شریف استان گلستان با سلام و احترام

ضمن قدردانی از همه شما مردم فهیم و همیشه در صحنه استان گلستان که همانند سایر مردم ایران عزیز با مشارکت ۸۱% خود در مرحله نخست انتخابات ،برگ زرینی بر افتخارات خود در حمایت از آرمان‌های انقلاب اسلامی ثبت نموده و رتبه نخست در کشور را به خود اختصاص دادید، کانون تربیت اسلامی استان گلستان حمایت خود را از کاندیداهای پاک دست،انقلابی و دلسوز راه‌یافته به مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی آقایان دکتر سید علی طاهری از حوزه انتخابیه گرگان و آق‌قلا و رحمت الله جلالی از حوزه انتخابیه کردکوی، بندر ترکمن، بندرگز و گمیشان و سید نجیب حسینی از حوزه انتخابیه مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه‌تپه اعلام می‌دارد.

انتظار از مردم شریف و عزیز استان است که همچون گذشته در پیروی از فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی با مشارکت گسترده و همتی استوار در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در روز دهم اردیبهشت حماسه ماندگاری دیگر خلق نمایند.

کانون تربیت اسلامی استان گلستان

گفتنی است انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در استان گلستان در سه حوزه انتخابیه و برای انتخاب ۴ نماینده دیگر ادامه خواهد داشت و در هر سه حوزه انتخابیه رقابت شدیدی میان اصولگرایان و اصلاح طلبان در جریان است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.