1395-01-29 07:59
1553
2
30541

کاندیدای رد صلاحیت شده، مدیر ستاد کاندیدای اصلاح‎طلب گلستانی شد !

یک کاندیدای رد صلاحیت شده مجلس دهم به عنوان مدیر ستاد کاندیدای اصلاح‎طلب گلستانی انتخاب شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از پاسرو، ستاد ارتباط مردمی یک کاندیدای اصلاح‎طلب از حوزه انتخابیه گرگان و آق‎قلا از شب گذشته در گرگان فعال شد، مدیریت این ستاد به قدسیه آبشناس کاندیدای رد صلاحیت شده مرحله نخست مجلس دهم واگذار شده است.

ستاد مردمی این کاندیدا که جزو یکی از ائتلاف‎های امید در گلستان شناخته شده از شب گذشته در خیابان گلشهر فعالیت خود را آغاز کرده است.

انتهای پیام/ 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

عباس

یعنی اگر اقای یزدی توسط مردم تهران رای نیاورد مگر از ارزشهای وی کم شد فراموش کردید سخنان رهبری را در دیار با خبرگان ملت دوره قبلی را ؟ اگر هاشمی ردصلاحیت شد در ریاست جمهوری یعنی رئیس مجمع نباشد و در خبرگان نباشد و... در حالی که هم تایید شد و هم رای اورد و هم رهبر وی را رئیس مجمع گذاشت بنابراین شاید وی مشکل کوچکی داشته مثلاً مدرک تحصیلات وی مشکل داشته این سبب این نمی شود که وی مسئله دار باشد . شما از چه ناراحت هستید ضمناً شما که در گذاشتن هر مطلبی دقیقاً می بینید که با داشتن همان افراد انگشت شمار بازدید کننده بازهم با شما مخالفت می کنند . باور نمی کنید روی مطالبم ببینید چند نفر مثبت می زنند . چند نفر منفی . صرفا جهت اطلاع

0
0
پاسخ
1395-01-30 03:46
امیر

سلام.عباس ایرادی نیست که رد صلاحیت شده فعالیت کند ولی این جای بحث است چرا به عنوان مسول ستاد؟شنیده ها حاکی از این است به ایشان قول دادن مسولیت هایی راداده اندکه اگر چنین اتفاقی افتاد برای همیشه باید وحدت سیستانی ها واعتماد به چنین اشخاصی که سابقه گذشته شان روشن است را فراموش کرد .ابتدا در لیست جبهه ایستادگی بود بعد از رد شدن به جرگه اصلاح طلبان رفت آیا به چنین فردی می توان اعتماد کرد؟

0
0
پاسخ
1395-01-30 15:50

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.