1395-01-23 14:44
909
0
30255
داوطلب دهمین دوره انتخابات مجلس دهم در غرب گلستان:

هر شخصی نسبت به ما بداخلاقی کرد ما نباید بداخلاقی کنیم/ به هیچ عنوان نباید کاندیدای دیگر و هوادارانش را تخریب کنیم

داوطلب دهمین دوره انتخابات مجلس دهم در غرب گلستان گفت: هر شخصی در هر زمان و مکانی به ما تهمت، افترا زده و نسبت به ما بداخلاقی کرد ما نباید بداخلاقی کنیم در صورتی که باید اخلاق را رعایت کنیم لذا برنده واقعی فرد اخلاق مدار است.

به گزارش گلستان ما به نقل از رادکانا، رحمت اله جلالی داوطلب دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در غرب استان گلستان صبح امروز در جمع خبرنگاران در شهرستان بندرترکمن، ضمن ارج نهادن به مقوله مهم اخلاق، گفت: همیشه و هر زمان باید اخلاق را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

وی افزود: هر عرصه ای که فاقد اخلاق باشد فساد براحتی در آن رسوخ خواهد کرد.

جلالی خطاب به هواداران خود اظهار داشت: کلیدی ترین مبحثی که باید بر روی آن به خوبی کار شود مبحث اخلاق است.

هر شخصی نسبت به ما بداخلاقی کرد ما نباید بداخلاقی کنیم

داوطلب دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در غرب استان گلستان تأکید کرد: هر شخصی در هر زمان و مکانی به ما تهمت، افترا زده و نسبت به ما بداخلاقی کرد ما نباید بداخلاقی کنیم در صورتی که باید اخلاق را رعایت کنیم لذا برنده واقعی فرد اخلاق مدار است.

وی با اشاره به این نکته که احترام به کاندیدای دیگر و هوادارانش بسیار پسندیده و ارزشمند است، متذکر شد: به هیچ عنوان نباید کاندیدای دیگر و هوادارانش را تخریب کنیم.

هوادارنم در فضای مجازی از جملات و کلمات اغراق آمیز نسبت به من استفاده نکنند

جلالی همچنین ضمن قددرانی از ابراز ارادت هوادارنش در فضای مجازی اظهار داشت: هوادارنم در فضای مجازی از جملات و کلمات اغراق آمیز نسبت به من استفاده نکنند و به بزرگ نمایی نپردازند لذا توقع دارم آنچه که هستم را بیان کنند.

داوطلب دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در غرب استان گلستان در خاتمه نیز ابراز داشت: بنده هرچه دارم از مردم است و برای مردم به صحنه انتخابات قدم نهادم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.