1395-01-12 09:24
1385
0
29693
علی منصوری رضی:

آقای خاکی را ذبح شرعی کردند/ میخواهند نظر خودشان را به مردم تحمیل کنند

مصاحبه صریح و روشن آقای ربیعی و مشاور استاندار، بیانگر این است که قصد دخالت در آرای مردم را دارند و می خواهند نظر خودشان را به مردم تحمیل کنند. مردم چه بخواهند و چه نه، اصلاح طلبان باید وارد مجلس شوند!

به گزارش گلستان ما، علی منصوری رضی، رئیس سابق خانه مطبوعات استان گلستان و مدیر مسئول خبرگزاری گلشن مهر، در مصاحبه اختصاصی با گلستان 24، با اشاره به این که تغییر و تحولات و عزل و انتساب های حوزه وزارت کشور، معمولا زمانی انجام می گیرد که هیچ گونه شائبه خاصی را ایجاد نکند، ادامه داد: مگر آن که خدایی نکرده مورد خاصی مثل فوت یک مسئول اتفاق افتاده باشد. اما عزل آقای خاکی با توجه به این که یک مرحله از انتخابات را پشت سر گذاشتیم و انتخابات خبرگان و مجلس شورای اسلامی در سطح استان با مسئولیت ایشان به نحو احسن برگزار شد،  شائبه برانگیز است.

علی منصوری رضی خاکی

 وی عنوان کرد: برداشت من این است که آقای خاکی را ذبح شرعی کردند تا بتوانند تندروهای جناح اصلاح طلب را متقاعد کنند. زیرا تندرو های اصلاح طلب قانع به این وضعیت سالم انتخابات نبوده و نیستند. آن ها معتقد هستند که باید در انتخابات مدیریت شود و مدیریت آقای خاکی در در خوزه انتخابات قبول نداشتند. علی رغم این که داعیه این را دارند که میزان رای ملت است، در جایی که منافع خودشان تامین نشود، حاضرند نظرات خود را به جامعه و مردم تحمیل کنند.

علی منصوری رضی خاکی

منصوری رضی خاطر نشان کرد: بعد از انتخابات دو مصاحبه در حوزه استانداری که مسئولیت اصلی انتخابات را بر عهده دارند انجام گرفت و جناب آقای ربیعی، معاون استاندار و مشاور استاندار، هر دو اذعان داشتند که در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی به هر شکل ممکن ما اصلاح طلبان را به مجلس ، در حوزه گرگان و شهرستان های اطراف خواهیم فرستاد.

وی تاکید کرد: این نوع مصاحبه های صریح و روشن بیانگر این است که قصد دخالت در آرای مردم را دارند و می خواهند نظر خودشان را به مردم تحمیل کنند. مردم چه بخواهند و چه نه، اصلاح طلبان باید وارد مجلس شوند! این نوع شیوه مدیریت در حوزه اجرایی برای کسی که خودش مسئول برگزاری انتخابات است نوعی قدرت طلبی، جاه طلبی و تحمیل خواسته های خودشان بر مردم است.

منصوری افزود: در انتخابات خبرگان استان، کاندید جدیدی در استان حضور و رای بسیار بالایی داشتند. اما رای نفر اول در مناطق فارس و غیر فارس متفاوت بود و این نتیجه نظر اصلاح طلبان را تامین نکرد. زیرا در حوزه شهرستانی خود استاندار، کمترین رای را نفر اول داشت. همه این ها را از چشم آقای خاکی دیدند و نظر من این است که ایشان را قربانی کردند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.