1395-01-03 11:07
785
0
29314
استاندار گلستان:

اقتصاد مقاومتی در استان امنیت پایدار ایجاد می کند / اقتصاد مقاومتی اقتصادی مردمی و درون زاست

استاندار گلستان با تاکید بر اینکه اقتصاد مقاومتی اقتصادی مردمی و درون زاست آن را عاملی برای ایجاد امنیت پایدار در استان دانست.

به گزارش گلستان ما به نقل از کاسپین، حسن صادقلو در جمع مدیران و مسئولان استان گلستان ضمن تبریک سال نو و فرارسیدن ایام عید باستانی نوروز به همه مردم و مسئولان اتان گلستان اظهار کرد: سال جدید باید با تلاش همه جانبه مردم و مسئولان به سالی سرشار از موفقیت و توام با پیشرفت برای استان گلستان تبدیل شود.

وی با بیان اینکه بر اساس آنچه رهبر معظم انقلاب مقرر کرده اند سال ۹۵ با شاخص و محور حرکتی اقتصاد مقاومتی در پیش روی ما قرار گرفته است افزود: اقتصاد مقاومتی یک راهبرد بسیار هوشمندانه و راهگشا برای حل معضلات کشور است که اگر به صورت عملی محقق شود بدون تردید بسیاری از مشکلات عدیده کشور را در حوزه اقتصاد رفع خواهد کرد.

استاندار گلستان با تاکید بر لزوم توجه همه مدیران به اقتصاد مقاومتی به صورت عملی خاطرنشان کرد: در سال ۹۵ باید همه تلاش کنیم تا مولفه های اقتصاد مقاومتی را در استان گلستان به طور عملی پیاده سازی کنیم.

صادقلو اقتصاد مقاومتی را یک اقتصاد پایدار و مردمی دانست و تاکید کرد: اقتصاد مقاومتی در صورت اجرایی شدن می تواند علاوه بر اثر گذاری در حوزه اقتصاد امنیت همه جانبه و پایدار را در استان ایجاد کند که امری بسیار مهم و حائز اهمیت خواهد بود.

وی با ضروری دانستن ارائه گزارش دستگاهها و ادارات استان گلستان پیرامون اقدامات خود در حوزه اقتصاد مقاومتی گفت: باید تمامی دستگاه ها به عنوان یک رویکرد اساسی به این مسئله حساسیت داشته باشند و نتایج آن را بصورت محسوس اعلام کنند.

استاندار گلستان با تاکید بر نهادینه کردن اقتصاد مقاومتی در استان، یادآور شد: نتایج اقدامات اقتصادی باید با درون زایی، یرون گرایی، عدالت محوری و مردمی کردن همراه باشد و زمانی که این عناصر شکل گیرد ما به سمت سر منزل مقصود حرکت کرده ایم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.