1395-01-01 19:57
740
0
29270
کاندیدای دور دوم انتخابات مجلس در گرگان:

آزمون بزرگ سال ۹۵ مرحله دوم انتخابات مجلس است / در انتظار به بار نشستن تلاشهای دولت هستیم

نبی هزار جریبی آزمون بزرگ مردم در ابتدای سال ۹۵ را انتخابات دو دوم مجلس شورای اسلامی دانست و سال جدید را سال به بار نشستن تلاشهای دولت دانست.

به گزارش گلستان ما به نقل از کاسپین، نبی هزارجریبی یکی از چهار کاندیدای منتخب راه یافته به مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه گرگان و آق قلا در پیامی به مناسبت آغاز سال جدید نکاتی را بیان کرده است که ذیلا مشاهده می کنیم:

بسم الله الرحمن الرحیم

السلام علی قره عین الرسول،فاطمه الزهرا (س)

"نو بهار است در آن کوش که خوشدل باشی"

سال ۱۳۹۴ با خلق و ثبت دو گام و پیروزی بزرگِ سرانجام برجام و حماسه ۷ اسفند به پایان رسید و ملت سرافراز ایران در انتظار به بار نشستن تلاش های دولت تدبیر و امید برای رفع مشکلات اقتصادی و توسعه سیاست بین المللی به عنوان مهمترین چالش شرایط فعلی ایران در سال ۱۳۹۵ هستند.

اینجانب با گرامیداشت یاد امام و شهدا، ضمن تبریک سال نو و بهار طبیعت به مردم شریف ایران اسلامی و استان لاله خیز گلستان و به ویژه سروران خود در گرگان و آق قلا، از خداوند متعال توفیق و سرافرازی همه ی دلسوزان نظام و کشور و ارزوی تداوم اتحاد ملی در سایه ی الطاف خداوند منان را دارم.

امید است در سالی که توسط رهبر فرزانه انقلاب به نام اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل متبرک شده است، خادمانی صادق برای مردم عزیز;این ولی نعمتان واقعی خود بوده، بار دیگر در ازمون مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی مانند همیشه ملت ایران سرافراز و پیروز باشند.

یدالله فوق ایدیهم

نبی هزار جریبی

منتخب مرحله اول انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه گرگان و آق قلا

گفتنی است در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه گرگان و آق قلا نبی هزار جریبی با سید علی طاهری، نورمحمد تربتی نژاد و محمد امان زاده برای کسب دو کرسی مرکز استان در خانه ملت به رقابت خواهد پرداخت.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.