1394-12-05 10:51
675
0
28061
بیانیه دانشگاه پیام نور گلستان در راستای حماسه 7 اسفند؛

ملت ایران با حضور گسترده بار دیگر با آرمان های امام (ره) و شهدا بیعت خواهند کرد

انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری شور و نشاطی دوباره درمیان آحاد ملت ایران اسلامی پدید آورده و رایحه روح بخش آن فضای سیاسی کشور را عطرآگین ساخته است.

به گزارش گلستان ما ؛ دانشگاه پیام نور استان گلستان در بیانه ای خواستار حضور حداکثری احاد ملت ایران در پای صندوق های رای شد.

در این بیانیه آمده است:

«انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری شور و نشاطی دوباره درمیان آحاد ملت ایران اسلامی پدید آورده و رایحه روح بخش آن فضای سیاسی کشور را عطرآگین ساخته است. اهمیت برگزاری باشکوه این انتخابات که تجلی شعار همدلی و همزبانی است و باعث حفظ وحدت ملی و استحکام پایه‌های نظام می‌شود بر کسی پوشیده نیست.

اساتید ، کارکنان و دانشجویان دانشگاه پیام نور استان گلستان در آستانه انتخابات با درک شرایط حساس جامعه کنونی و شرایط ویژه کشورهای منطقه که چشم به حرکت حداکثری مردم ایران دوخته­ اند با شناخت درست از مردم سالاری دینی، ضمن دعوت از همه گروهها و جریانات به حفظ وحدت حول مبانی نظام جمهوری اسلامی، آرمانهای امام راحل (ره) و مطالبات مقام معظم رهبری، با حضور آگاهانه در پای صندوق­های رای ، با تأکید بر انتخاب نمایندگانی آزاده و وفادار به این اصول، جامعه دانشگاهی کشور و همه ملت شریف ایران را، در راستای تداوم مسیر عزت، شرف و پیشرفت همه جانبه این مرز پرگهر، به حضوری پرشور و آگاهانه در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در هفتم اسفند ماه فرا خوانده تا با حضور گسترده در این انتخابات بار دیگر با امام (ره) و شهدا تجدید پیمان کرده و به تبعیت از فرامین رهبر معظم انقلاب به ایادی استکبار ثابت کنیم که در هر شرایطی به ندای رهبر خود لبیک گفته و چون سربازی فداکار گوش به فرمان ولایت هستیم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.