1394-12-02 07:43
1355
0
27886
پس از نشست شب گذشته؛

گزینه نهایی شورای راهبردی اصلاح طلبان غرب استان معرفی شد + عکس و جزییات نشست

بالاخره پس از کش و قوسهای فراوان و به تعویق افتادن چند باره شب گذشته نتیجه یک رای گیری انجام شده در سطح دو شهرستان ترکمن و گمیشان اعلام شد .

 به گزارش گلستان ما به نقل از ترکمن سسی، بر اساس نتایج اعلام شده رامین نورقلی پور به عنوان کاندید منتخب رای دهندگان اعلام شد.

ما از کم و کیف افرادی که در این رای گیری حق رای داشتند بی خبریم .در نشست اعلام نتایج شب گذشته نیز سه تن از بانیان اصلی نشست های اجماع در این منطقه غیبت داشتند .

این سه بزرگوار عبارت بودند از جبارایری ،آنه محمد شاه نظری و دکتر محمد قلی ایری .دلایل عدم حضور این افراد در این نشست برای ما نامعلوم است .اما چیزی که روشن است این است که در بدنه رهبری نشست های اجماع اختلافات قابل توجهی ایجاد شده است .

اعلام نتایج این نشست فقط با حضور طیف منتسب به نازمحمد ولی پور و شخص وی انجام شد .بر اساس همین ترکیب برخی از فعالان جلسه شب گذشته را نشست اعلام حمایت ولی پور از نورقلی پور می دانند نه اعلام نتیجه اجماع .برخی از فعالان هم اعتقاد دارند افراد انتخاب شده برای رای دادن از گزینه های نزدیک به یک طیف خاص بودند .هنوز از قورلی زاده خبری نیست .وی هیچ گونه موضع گیری خاصی نسبت به این رویداد ها نداشته است .

در هر صورت شواهد و قرائن حکایت از این دارد که بخشی از فعالان اصلی اجماع این نتیجه  و برخی از مکانیسم های منتج به آن را قبول ندارند .بر اساس همین شرایط نیز زمزمه هایی از حمایت آنها از جلال ایری شنیده شده است .باید به انتظار بود و دید که نتایج نشست شب گذشته تا چه حد می تواند موج مردمی را برای نورقلی پور تجمیع نماید .

اجماع ترکمن ها

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.