1394-11-27 12:34
1147
0
27699
به جهت انسجام و وحدت؛

یک کاندیدای مجلس در حوزه آزادشهر و رامیان انصراف داد

یک کاندیدای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی جمهوری اسلامی ایران از حوزه انتخابیه آزادشهر، رامیان و چشمساران و فندرسک انصراف داد.

به گزارش گلستان ما ؛ یک کاندیدای شرق استان گلستان با ارسال بیانیه ای به دفتر گلستان ما از ادامه حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی انصراف داد .

متن بیانیه بدین شرح است :

بدینوسیله یوسف علی مسعودی کاندیدای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی جمهوری اسلامی ایران از حوزه انتخابیه آزادشهر رامیان و چشمساران و فندرسک با هدف گسترش جتر عدالت و همدلی پا به عرصه انتخابات گذاشته و معتقد بودم که توسعه همه جانبه مناطق روستایی و شهری در گروی اجرا و گسترش همدلی محقق خواهد شد .

با توجه به نظر مشورتی جمعی از بزرگان و صاحب نظران ولایتمدار به جهت انسجام و وحدت بیشتر و تصمیم گیری راحتتر مردم عزیز از ادامه رقابت در این دوره از انتخابات کنارگیری و انصراف می‎نمایم.

لذا برخود فرض می‎دارم مراتب سپاس و قدردانی خود را از کلیه حامیان طرفداران و آحاد مردم حوزه انتخابی این حقیر را مورد لطف قرار داده‎اند داشته باشم و اعلام نمایم در هر موقعیتی که باشم( در استانداری گلستان) با مد نظر قرار دادن اهداف فوق خدمتگذار مردم پاک غیور و شهید پرور منطقه خواهم بود.

امید است با حضور پرشور در پای صندوق‎های رای ضمن تاجدید بیعت آرمان‎های حضرت امام(ره) و مقام معظم عظمای ولایت که آرمان‎های متعالی انقلاب اسلامی است در راستای تحقق اهداف خود گام برداریم.

انشا الله صحت و سلامتی همگان را از خداوند خواستار هستم

مهندسی یوسف علی مسعودی

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.