1394-11-25 19:32
1341
4
27607
یادداشتی از محسن رایجی:

شرکت در انتخابات یک وظیفه شرعی، قانونی و مؤثر در بقای نظام و انقلاب است

حضور افراد در انتخابات سبب تضعیف روحیه دشمنان اسلام و انقلاب می‌‌شود، شرکت مردم در انتخابات موجب امنیت نظام جمهوری اسلامی ایران می‌شود، امنیت متعلق به همه افراد جامعه است و همه با حضور در انتخابات از این امنیت بهره‌مند می‌شوند.

به گزارش گلستان ما ؛ محسن رایجی فعالی فرهنگی و اجتماعی طی یادداشتی نوشت : حضور مردم در انتخابات نشانگر ارزش نهادن مردم به نظام جمهوری اسلامی ایران است، مردم اساس و پایه نظام هستند و انقلاب به خاطر حضور مردم پا برجاست.

مشارکت مردم در انتخابات نشانگر مشارکت مردم در چرخش نظام می‌باشد و مردم پای انقلاب هستند و حضور مردم در انتخابات نشانه تبعیت مردم از رهبری است.

افراد و اشخاصی که با نظام مشکل دارند پای اصل نظام ننویسند و در انتخابات شرکت کنند و در آینده مملکت خویش سهیم باشند.

حضور مردم در صحنه انتخابات نشان دهنده اقتدار نظام و پیمان بستن با امام خمینی(ره)، نظام جمهوری اسلامی ایران و خون شهدا است.

حضور مردم در صحنه انتخابات موجب دلگرمی مسؤولان و دولتمردان ما می‌شود و آنها با اقتدار بیشتری در صحنه‌های بین المللی حضور پیدا کرده و دشمن هم عقب نشینی می‌کند.

حضور افراد در انتخابات سبب تضعیف روحیه دشمنان اسلام و انقلاب می‌‌شود، شرکت مردم در انتخابات موجب امنیت نظام جمهوری اسلامی ایران می‌شود، امنیت متعلق به همه افراد جامعه است و همه با حضور در انتخابات از این امنیت بهره‌مند می‌شوند.

شهدا دیروز احساس تکلیف کردند، آنان در آن برهه از زمان جان برکف به میدان رفتند تا ریشه ظلم و بیداد را در پیروی از خط سرخ حسینی بخشکانند و از میان آنان، شهدای گمنام سال‌ها در گمنامی با خدای خود خالصانه صفا کردند.

شهدا آمده‌اند تا بگويند اي مردم حواستان جمع  باشد ما در زمان خودمان به نيابت از شما براي حفاظت از دين خدا، ولايت و انقلاب به ميدان رفتيم از جان گذشتيم، نكند امروز شما كه داعيه پيروي از شهدا را داريد، لحظه‌اي در اين زمينه غفلت كنيد.

دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی، دفاع از حریم ولایت در این دوران شبهه ناک، دفاع از مظلومین و مسلمین جهان و دفاع از اسلام ناب محمدی(ص) در مقابل توطئه‌های آمریکا و اسرائیل و وهابيت را از موارد مورد تاكيد شهدا است.

شهدا آمده‌اند که بگویند حق رای ثمره خون ماست، مبادا امانتی که در اختیار دارید را با نا آگاهی و اطلاعات ناکافی به تباهی بکشيد.

ما مردم مومن و انقلابی وظیفه دارید در دو انتخابات شرکت کنید و با کسب آگاهی، افراد اصلح را براي پیشبرد نظام اسلامی انتخاب کنید.

پيام شهدا به كانديداهاي خبرگان رهبري و مجلس شوراي اسلامي بسيار مهم است  شهدا از كسانيكه قصد ورود در اين عرصه را دارند مي‌خواهند كه اگر توانايي و صلاحيت لازم علمي و عملي را ندارند، اگر مي‌دانند كه قادر نيستند كاري براي مردم انجام دهند، اگر نامشان آمريكا را خوشحال مي‌كند، حتي اگر تاييد صلاحيت شده‌اند هم انصراف دهند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

گلستان

گلستان ما دقت کن این اقا خودش از طرفدار های دلداده به اصلاحات هست .

0
0
پاسخ
1394-11-25 21:27
گرگان

سلاماصلاحات ؟؟؟عجب جوک خنده داری گفتی.....ایشون از مخالفین سرسخت این جریان منحرف هستن.بنده حاج محسن را کامل می شناسم اصلا چنین تفکری ندارند.

0
0
پاسخ
1394-11-26 06:59
گلستان

همین که مبهم رف می زنید مشکوکه .......

0
0
پاسخ
1394-11-26 09:01
منتقد

با سلاماگر ابتدا آقای رایجی عزیز اخلاقش رو بهتر کند بعد از طرف ایشان مطلب بگذارید ، خیلی بهتر است .

0
0
پاسخ
1394-11-26 09:57

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.