1394-11-14 08:58
986
1
27034
مدیرمسئول پایگاه خبری تحلیلی رادکانا:

شورای نگهبان بعنوان دژی مستحکم در برابر نامحرمان و نااهلان است

مدیرمسئول پایگاه خبری تحلیلی رادکانا گفت: تضعیف و توهین شورای نگهبان امری خطرناک برای کشور و اسلام است از این رو کسی حق ندارد در مصاحبه ها و نطق ها به شورای نگهبان توهین کند.

به گزارش گلستان ما به نقل از رادکانا، علی لیاقتی مدیرمسئول پایگاه خبری تحلیلی رادکانا، در همایش حضور حداکثری انتخابات که باحضور فرماندار، بخشدار و جمعی از جوانان نخبه روستاهای کردکوی در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، از شورای نگهبان بعنوان دژی مستحکم در برابر نامحرمان و نااهلان یاد کرد و گفت: تضعیف و توهین شورای نگهبان امری خطرناک برای کشور و اسلام است از این رو کسی حق ندارد در مصاحبه ها و نطق ها به شورای نگهبان توهین کند.

وی همچنین با بیان اینکه شورای نگهبان به عنوان حافظ اسلام، قانون اساسی و نهاد عالی نظارت بر انتخابات، عین قانون را رعایت کرده و زمینه را برای حضور حداکثری مردم فراهم می کند، اظهار داشت: تمکین به رأی شورای نگهبان مصداق بارز قانونمداری است و همه وظیفه دارند از اقدام شورای نگهبان نسبت به احراز و عدم صلاحیت‌ نامزدها تبعیت کنند.

به قانون و شورای نگهبان احترام بگذارید و این نتایج را پذیرا باشید

لیاقتی در ادامه با اشاره به اینکه شورای نگهبان بر اساس قانون و موارد مورد نیاز بر صلاحیت ثبت‌نام‌کنندگان تصمیم می‌گیرد، خطاب به افرادی که توسط این مرجع قانونی رد صلاحیت شده اند توصیه نمود، به قانون و شورای نگهبان احترام بگذارند واین نتایج را پذیرا باشند چرا که شورای نگهبان به عنوان یک مرجع قانونی است و از دستگاه‌های قانونی می‌خواهیم که با قانون شکنان برخورد قانونی کند.

مدیرمسئول پایگاه خبری تحلیلی رادکانا در ادامه با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری بر حضور حد‌اکثری مردم در این انتخابات تاکید کرد و گفت: حضور پرشور و حداکثری مردم در پای صندوق های رأی باعث اقتدار، اعتبار و سربلندی نظام اسلامی خواهد بود و موجبات یأس و ناامیدی دشمنان را فراهم خواهد آورد.

این فعال رسانه ای در خاتمه با تاکید براینکه دشمن برای انتخابات برنامه ریزی کرده و با استفاده از رسانه ها و مراکز تصمیم ساز درصدد سست کردن بنیادهای فکری مردم و تضعیف نظام است، تصریح کرد: دشمن تلاش می کند که از انتخابات به عنوان دروازه ای برای نفوذ استفاده کند، لذا مردم باید در این مورد کاملأ هوشیار باشند.

انتهای پیام/

 

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

معبر سایبری فندرسک

کمیته دانشجویی دهه فجر گنبدکاووس طلیعه انقلاب را با سالمندان جشن گرفتند + تصاویرhttp://www.snn.ir/detail/News/484530/161

0
0
پاسخ
1394-11-14 10:01

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.