1394-10-29 18:57
786
0
26303
با صدور بیانیه انجام شد؛

حمایت قاطع بسیج دانشجویی کردکوی و بندرترکمن از شورای نگهبان

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان های کردکوی و بندرترکمن با صدور بیانیه ای از تصمیمات تخصصی و قانونی شورای نگهبان حمایت کردند.

به گزارش گلستان ما به نقل از رادکانا، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان های کردکوی و بندرترکمن با صدور بیانیه ای از تصمیمات تخصصی و قانونی شورای نگهبان حمایت کردند.

متن کامل بیانیه به شرح ذیل است؛

بِسمِ الله الرّحمنِ الرّحیمِ “

امام خمینی ( ره ): هرکس بگوید رأی شورای نگهبان کذا است “مفسد” است.

پیروزی انقلاب اسلامی ایران بعد از حکومت عدالت گستر امام علی (ع) و امام حسن (ع) اولین حکومت با نگرش ناب محمدی (ص) بوده و بعد از گذشت قرن ها توانسته با تفکراتی که حاصل قرآن، عترت و سنت بوده با دست توانمند قدرت لایزال الهی سد محکمی در مقابل حکومت شیطان به واسطه اعمال فاسدش باشد و تمام معادلت جهانی را با شعار اسلام ناب بر هم زند.

حالا که نهال این نظام مقدس با رهبری امام (ره) و تفکرات ایشان که حاصل دروس اسلامی و اندیشه های اسلامی بوده و با خون شهدا آبیاری شده و توسط مردم با غیرت ایران به رهبری ولایت فقیه به درختی تنومند تبدیل شده و دشمن خود را عاجز از نابودی آن می بیند، آیا درست است که به اسم اصلاح درخت تیشه بر ریشه آن زند و این درخت را از درون بخشکاند.

مگر شورای نگهبان قانون اساسی از ارکان و ریشه های این درخت اسلام نیست؟

آیا شورای نگهبان مانند اصل ولایت فقیه نیست؟

آیا این شورا مانند مجلس، دولت و قوه قضاییه از اصول این نظام نبوده و همیشه از اولین ارکانی نبوده که در مقابل مفسدان ایستاده؟

حالا چه شده که باز هم نزدیک به انتخابات مهم و اثرگذار مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری که شورای نگهبان باید با تمام قدرت و تمرکز به هدایت و نظارت این امر مهم و انتخاب افراد اصلح از بین خیل عظیم نامزدهای این انتخابات بپردازد گروه هایی از داخل و خارج سعی در خدشه دار کردن این رکن مهم انقلاب دارند و آشکارا و پنهانی با تمام وجود در این امر مهم سنگ اندازی می کنند.

این گروه ها، جناح ها و افراد بدانند که این نظام با دست قدرت قدرت الهی و رهبری پنهانی ولی عصر (عج) و به پشتیبانی مردم به اینجا رسیده و ان شاءالله به رهبری امام خامنه ای پرچم این نظام مقدس به دست با کفایت ولی خدا خواهد رسید.

ما دانشجویان انقلابی و بسیجی از دولت محترم می خواهیم که در مقابل ابن گونه تحرکات مواضع روشن، دقیق و صحیح اتخاذ نمایند و با تمام قدرت جلوی منافقین ایستاده و سکوت نکند که سکوت علامت خوبی برای ما نیست، به هرحال ما به این گروه ها و جناح ها و افراد هشدار می دهیم که صبر و سکوت مردم با بصیرت ایران را با عدم آگاهی و بی تفاوتی اشتباه نگیرند که این مردم بارها نشان داده اند که در گلوگاههای حساس با تمام وجود حاضرند.

ما هشدار می دهیم صحرای طبس، جنگ تحمیلی، تحریم و 9 دی را فراموش نکنید.

ما دانشجویان بسیجی و انقلابی پیرو خط امام و رهبری با تمام وجود از ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از جمله شورای محترم نگهبان قانون اساسی حمایت می کنیم و مردم با صلابت ایران را به حضور پرشور و با نشاط در انتخابات مهم پیشه و دعوت می کنیم.

شورای تبیین مواضع دختر بسیج دانشجویی شهرستان های کردکوی و بندرترکمن

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.