1394-10-21 11:11
1714
5
25911
در پی سخنرانی رییس جمهور در افتتاحیه فازهای 15 و 16 پارس جنوبی؛

جناب آقای روحانی فکر کنید احمدی نژاد چطور نفت را 147 دلار می فروخت / وعده توخالی ندهید چون میدانیم طرف غربی به هیچ وعده ای عمل نمیکند

مدیرعامل پژوهشگاه شفق گفت: چقدر خوب است که بجای کنایه و طعنه به دولت قبل منطقی بنشینید و فکر کنید که احمدی نژاد چطور نفت را 147 دلار میفروخت.

به گزارش گلستان ما ؛ علیرضا فرساد مدیرعامل پژوهشگاه شفق گفت:آن روزی که دکتر محسن رضایی در مناظره ها به شما گفت که جناب دکتر روحانی اگر بخواهید با این اخلاق تند کشور را اداره کنید وای به حاله ما را فراموش نمیکنم.عجب جمله زیبایی گفتند و راست گفتند.

شما در سخنرانیتان گفتید که دولت تدبیر و امید کشور را در شرایط نفت 30 دلاری اداره می کند نه 147 دلاری درست گفتید اما چقدر خوب است که بجای کنایه و طعنه به دولت قبل منطقی بنشینید و فکر کنید که احمدی نژاد چطور نفت را 147 دلار میفروخت.

وی ادامه داد: از شما خواهش دارم طنز گونه سخن نگویید.می گویید که ما در شرایط تحریم هستیم مگر در دولت قبل تحریم نبودیم آن روز که نه توافق نامه ای بود و نه چیز دیگری.شما و ژنرال هایتان که برای مذاکره فرستادید چه دستاوردی را تا به امروز توانستید از این توافق به دست بیاورید؟

این فعال سیاسی اجتماعی گفت:امروز حتما منظور رهبر معظم انقلاب را بهتر دریافت خواهید کرد که فرمودند به این مذاکرات خوشبین نیستم.ای کاش همان روز اول به عمق فرمایشات رهبری دقت می کردید که آقا چه می گویند و شما به کدام سمت میروید.

وی ادامه داد: قرار بود که شما صد روزه همه مشکلات را حل کنید اما امروز هنوز یک مشکل را نتوانستید حل کنید و تنها چیزی که از شما میشنویم این است که دولت بر سر قول های خود پابرجاست.نمیدانم شاید بعد از اتمام دولت قولها توسط دولت بعدی انجام میشود.

اما خوب است که به مردم بگویید که اولین قولتان را که نتوانستید اجرایی کنید که گفته بودید سر روزه همه مشکلات را حل میکنم اما به مردم بگویید تا به امروز چه کردید و کدام قول را اجرایی کردید و به وعده ها عمل کردید.

فرساد در ادامه افزود:به مردم وعده تو خالی و تبلیغاتی ندهید زیرا همه کابینه شما خوب می دانند که غربی ها خدعه گر و نیرنگ بازند پس هر جا جلو ضرر را بگیرید منفعت است.اگر واقعا می خواهید که اقتصاد درست شود طرح اقتصاد مقاومتی را جدی بگیرید و آن را در کشور به جد اجرا کنید.

ما دولتی می خواهیم که ربروی استکبار سینه سپر کند و در برابر هیچ زورگویی سر خم نکند.ما کابینه ای میخواهیم که وزیر امور خارجه اش اتفاقی به رییس جمهور آمریکا دست ندهد,ما رییس جمهوری میخواهیم که اوباما شخصی مودب فرض نکند.

وی در ادامه تصریح کرد:ما از شما و کابینه محترمتان برای همه زحماتی که کشیدید تشکر میکنیم و خدا قوت میگوییم اما بدانید که خروجی کارهای شما هیچ تاثیری در اقتصاد این مملکت نداشته است.این را از دوستان و حامیان دولت هم که بپرسید به شما میگویند که در اقتصاد هیچ کاری انجام نشده است.

امیدواریم که دولت در سیاستگذاری های بین المللی و اقتصادی خود نگاه عمیق تری را مد نظر قرار دهد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

سالار

ما منتظر یاور مستضعفان و مظلومان دکتر محمود احمدی نژاد در انتخابات 96 هستیم

0
0
پاسخ
1394-10-21 12:22
موسوی

مدیرعامل پژوهشگاه شفقاون وقت ایشون مدیرعاملش هستن میشه لطفا بگید بودجه اش رو کی میده خصوصی یا دولتی؟ منبع درآمدشون چیه؟

0
0
پاسخ
1394-10-21 14:28
حبیب

صحبت بزرگ زدن باعث بزرگی نمیشه اقای فرساد.لطفا یکی به ما بگه احمدی نژاد چطور نفت ۱۴۷ دلار میفروخت؟یعنی فکاهی حرف میزنی

0
0
پاسخ
1394-10-21 22:12
گلستان

شما که این همه از دولت احمد نژاد دفاع می کنید اشاره می کردید که پولهای نفت بالای صد دلاری کجا هزینه می شد ؟واقعاً تدبیر دولت احمدی نژاد بود یا بازار جهانی نفت ! طنز جالبی بود کلی خندیدیم.

0
0
پاسخ
1394-10-22 04:20

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.