1394-10-14 11:58
1437
0
25560
تنها نماینده اهل سنت گلستان در مجلس:

اعدام آیت‌الله باقر‌النمر هزینه سنگینی برای عربستان در بر خواهد داشت

نماینده مردم مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه‌تپه در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: اعدام آیت‌الله باقر‌النمر هزینه سنگینی برای عربستان در بر خواهد داشت.

به گزارش گلستان ما به نقل از نیلکوه، عبدالکریم رجبی در گفت‌وگو با خبرنگار ما در خصوص اعدام شیخ نمر ضمن تسلیت این مصیبت به ملت بزرگ جهان اسلام به حاکمان سعودی متذکر شدند؛ شعله‌های تفکر اسلام ناب محمدی (ص) با شهادت بزرگان و عالمان دینی بیشتر خواهد شد.

وی افزود: خون‌های به‌ناحق ریخته شده شیخ نمر سیلی را به پا خواهد کرد که دودمان ظالمین را در سرزمین وحی با خود خواهد برد.

عضو مجمع نمایندگان به واکنش آزادیخواهان جهان اسلام قبل از اجرا حکم اشاره کرد و تصریح کرد: رژیم سعودی به خواست توقیف حکم اعدام شیخ نمر بی‌توجهی و این را دهن‌کجی به ملت بزرگ جهان اسلام دانست.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس از مجامع حقوق بشری خواست به این حکم شدیداً اعتراض و مسوبین مورد محاکمه قرار گیرند.

رجبی افزود: از تمام ملت‌ها و مریدان حضرت محمد (ص) می‌خواهم قدردان عالمان و روحانیون انقلابی و اسلامی باشیم شیخ نمر هم از روحانیون انقلابی و مبلغ وحدت و رفع تبعیض و بی‌عدالتی در سرزمین حجاز بوده‌اند.

وی تأکید کرد: راه و پرچم شیخ نمرها و مبارز به زمین نمانده و دست‌به‌دست می‌شود و بنا به فرمایش امام (ره) کسانی که با ترور به دنبال خاموش کردن نور حق هستند؛ بکشید ما را ملت ما بیدارتر می‌شوم.

به گفته وی مجلس شورای اسلامی در مقابل اين حرکت غیرانسانی و اسلامی رژيم عربستان ساکت نخواهد نشست و از تمام توان خود برای محکوميت جنايات رژيم عربستان استفاده خواهد کرد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.