1394-10-07 12:35
1620
0
25157
ورود فرماندار سابق بندرترکمن و آق قلا به کارزار انتخابات؛

خط و نشان حاجی گلدی کر برای رقبای انتخاباتی غرب گلستان

ورود فرماندار سابق بندرترکمن و آق قلا به کارزار انتخابات، تا اندازه زیادی معادلات را پیچیده کرده است و دیگر نمی توان منتسبین و کاندیداهای مورد حمایت ولی پور و فیروزی را بخت اول سیادت در فضای حاکم بر انتخابات صحرا در غرب گلستان دانست.

به گزارش گلستان ما به نقل از رادکانا، ثبت نام کاندیداها برای حضور در آوردگاه انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه غرب گلستان به پایان رسید و رسیدن تعداد مدعیان به مرز 45 نفر، حکایت از رقابتی سنگین و نفس گیر میان کاندیداهای حاضر دارد که شاید بتوان بخشی از آن را به اِعمال مهندسی در انتخابات دانست که از سوی برخی صاحبان زر و زور برای خنثی سازی اعتبار و رای رقبا به کار گرفته شده است.

ترکمن صحرا اما حکایتی دیگر دارد. ورود فرماندار سابق بندرترکمن و آق قلا به کارزار انتخابات، تا اندازه زیادی معادلات را پیچیده کرده است و دیگر نمی توان منتسبین و کاندیداهای مورد حمایت ولی پور و فیروزی را بخت اول سیادت در فضای حاکم بر انتخابات صحرا در غرب گلستان دانست.

استقبال زعما و بزرگان طوایف مختلف ترکمن در کنار جوانان پرشور از حاجی گلدی کر، این سوال را در ذهن ناظران منطقه ای ماندگار کرد که آیا فرماندار سابق در حال عبور از قورلی زاده، حسین چوگان، ایری ها، شکیبایی و اسکندریان است؟

باید منتظر ماند و دید که آیا حاجی گلدی که سبقه روشنی در خدمت به مردم صحرا و پیگیری مطالبات مردمی در دوران تصدی مسئولیت و پس از آن داشته است، توان فتح قله های اعتماد افکار عمومی برای همراهی با خود را خواهد داشت؟

آیا می توان ورود پر صدای حاجی گلدی را خط و نشان وی برای رقبای ترکمن تصور نمود؟

انتهای پیام/

 

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.