1394-09-27 11:56
1582
0
24604

ثبت نام یک روحانی ترکمن گنبدی در انتخابات خبرگان

در دومین روز ثبت نام نامزدهای انتخابات مجلس خبرگان رهبری آخوند نورمحمد احمر از روحانیون ترکمن گنبدی با حضور در فرمانداری گرگان برای حضور در این انتخابات ثبت نام کرد.

به گزارش گلستان ما به نقل از کاسپین بر اساس اعلام خبرنگاران حاضر در فرمانداری گرگان لحظاتی پیش آخوند نورمحمد احمر از روحانیون برجسته ترکمن از شهرستان گنبدکاووس در محل فرمانداری گرگان حاضر شده و قصد ثبت نام در انتخابات مجلس خبرگان را در این دوره از حوزه انتخابیه استان گلستان دارد.

وی در روزهای قبل در مصاحبه با سایت های محلی از حضور خود در این دوره از مجلس خبرگان رهبری خبر داده بود و امروز نیز در آخرین جمعه آذر ماه برای ثبت نام عازم گرگان شده تا در این انتخابات به صورت رسمی به عنوان نامزد تصدی یکی از دو کرسی استان گلستان در خبرگان رهبری ثبت نام کند.

در صورت تایید صلاحیت و احراز جایگاه علمی وی انتخابات خبرگان رهبری در گلستان پیچیدگی های بسیاری را به خود خواهد گرفت زیرا با حضور آیت الله نورمفیدی و آیت الله شاهرودی نمایندگان فعلی مردم گلستان در خبرگان، حضور احتمالی فرزند آیت الله نورمفیدی و حضور آیت الله ابراهیمی، آیت الله قدمی و احتمال حضور آیت الله میر کتولی فضای بسیار پیچیده ای بر فضا حاکم خواهد شد.

با توجه به جمعیت کثیر مردمان مومن و ولایتمدار ترکمن در استان گلستان در صورت تایید نهایی آخوند احمر او در کنار آیت الله نورمفیدی شانس های اول کسب جایگاه نمایندگی مردم در خبرگان را خواهند داشت.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.