1394-09-17 12:55
1016
0
24061

کمرنگ شدن حضور جوان انقلابی باعث انحصاری شدن روز دانشجو شده است

مدیر حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان استان گلستان با انتقاد از انحصاری شدن روز دانشجو در دانشگاه ها گفت: به خاطر کمرنگ شدن حضور نیروهای مومن و حزب الهی روزها و یادها به نفع دیگران انحصاری شده است.

به گزارش گلستان ما به نقل از قابوس نامه، حجت الاسلام سیدجواد محمدزاده با بیان این مطلب افزود: مفاهیم انقلاب خلاصه در محرم و ایام فاطمیه نمی شود ولی تمام توان و انرژی بچه حزب الهی صرف این زمان های خاص است.

این استاد حوزه و دانشگاه اظهار کرد: بی رغبتی و عدم علاقه نیروهای مومن به روز دانشجو  به خاطر عدم توجه به جایگاه اسلام انقلابی و نفوذ ویروس فکری خارجی و داخلی است.

یکی از حربه های دشمن تربیت دانشجوی مومن مسلمان مسیحی است

وی در ادامه اظهار کرد: اتفاقا یکی از حربه های دشمن در مباحث فکری این است که دانشجویان را مومن مسلمان مسیحی بار می آورد و ارتباط آنان با مسائل اجتماعی را قطع می کند.

حجت الاسلام محمدزاده روز دانشجو را مظهر استکبار ستیزی و آرمانخواهی یک دانشجو دانست و گفت: معنای روز دانشجو توسط دشمنان معکوس شده است و امروز دانشجو مومن و مسلمان نگاهش این است که باید روحیه لطیف و منعطف داشته باشد که این برای انقلاب زنگ خطر است.

وی با بیان این مطلب که اسلام هم مبانی  قصاص در اندیشه خود دارد هم بخشش گفت:در قرآن آیه “و کم فی قصاص الحیات” آمده است و  این دو یعنی اعلام عفو با مسلمانی و ایمانی همراه است.

افرادی می کوشند شعار اعتدال و اصلاح طلبی را پرآوازه کنند

وی در ادامه با اشاره به افکار دشمن در تزریق استراتژی خود در دانشگاه گفت : برخی مفهوم استکبار ستیزی و مبارزه با ظلم را نوعی افراطی گری معرفی می کنند و در رسانه ها از جمله مجلات، روزنامه ها و سایت ها نوشته و خوانده اند که افراطی گری ممنوع است و شعار اعتدال و اصلاح طلبی را پر آوازه کرده اند.

مدیر حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان گلستان نقش آرمانها و شعارها را در پیروزی انقلاب موثر دانست و افزود: متاسفانه بعد از گذشت سه دهه از انقلاب در رویش جدید افراد انقلابی با شعارها، آرمانهای بلند امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری فاصله وجود دارد و یکی از حربه های دشمن در جوامع کمرنگ یا نابود ساختن اهداف انقلاب است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.