1394-08-13 07:55
1108
0
23027
حجت الاسلام مهدوی:

امروز آمریکا و اسرائیل نماد استکبار و دشمن خونی مسلمانان هستند/ مسلمانان باید برای مبارزه با آنان، متحد شوند

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گرگان گفت: امروز آمریکا نماد استکبار جهانی است که حق مظلومان را پایمال می کند.

به گزارش گلستان ما، حجت الاسلام و المسلمین یعقوب مهدوی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گرگان به خبرنگار شبستان در گرگان با اشاره به یوم الله 13 آبان گفت: امروز آمریکا و اسرائیل نماد اصلی استکبار جهانی هستند که مسلمانان برای مبارزه با آنان بابد با یکدیگر متحد شوند و آنها به ویژه اسرائیل را از صفحه روزگار محو کنند.

وی با بیان اینکه استکبارستیزی ریشه در قرآن، سیره نبوی و متون دینی ما دارد، افزود: علاوه بر این در طول تاریخ نیز همواره ظالمان و ستمکاران حق و حقوق مظلومان را زیرپا گذاشتند و امروز هم مستکبران به دنبال پیاده سازی همین سیاست هستند.

حجت الاسلام مهدوی خاطرنشان کرد: استکبارستیزی مسئله ای است که همه باید نسبت به آن حساس باشیم و احساس وظیفه کنیم.

وی بیان کرد: دولت آمریکا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی سفارتخانه خود را تبدیل به محلی برای جاسوسی کرده بود و حرکت انقلابی دانشجویان و دانش آموزان آنها را رسوا کرد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گرگان گفت: امروز باید پیام این شهدا که مبارزه با استکبار است برای نسل های جدید بازگو شود. امروز آمریکا و اسرائیل نماد استکبار و دشمن خونی مسلمانان هستند که برای مبارزه با آنها مسلمانان باید باهم متحد شوند.

وی افزود: امروز یمن، سوریه، فلسطین و لبنان و کسانی که به آنها ستم می شود مصداق مظلوم و آمریکا و اسرائیل و آل سعود مصداق بارز ظالم هستند.

حجت الاسلام مهدوی تاکید کرد: شرکت در راهپیمایی 13 آبان جناح و حزب، اصلاح طلب و اصولگرا نمی شناسد این روح استبار ستیزی در همه ملت ایران تجلی دارد.

پایان پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.