1394-06-19 09:58
1762
2
20289
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار گلستان؛

مذاکرات ایران در سایه یک عقبهٔ جامع و رهبری خردمندانه بود

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار گلستان در جلسه شورای اداری شهرستان گنبد با اشاره به عمق استراتژیک جمهوری اسلامی ایران در عرصه بین الملی و داخلی گفت: مذاکرات ایران در سایه یک عقبه بزرگ و جامع بود.

به گزارش گلستان ما به نقل از قابوس نامه، محمود ربیعی افزود: اگر این عقبه جامع در هر مذاکره ای وجود نداشته باشدمطمئنا توفیق چندانی حاصل نخواهد شد.

وی تصریح کرد: در رسیدن به توفیق در مذاکرات ایران سه محور رهبری خردمندانه مقام معظم رهبری‌، حضور و صبر و تحمل مردم از گذشته تا کنون خصوصا در دوران سخت تشدید تحریم ها و مدیریت منطقی و عادلانه دولت تدبیرو امید بسیار موثر بود و باعث شد دنیا یک بار دیگر به اقتدار و صلابت ما اعتراف کتد.و نقش سپاه پاسداران و ارتش را نیز در این اتفاقی که رخ داد باید ببینیم.

برنامه ریزی عضو لاینفک مقوله مدیریت است /مدیران باید به برنامه‌های پساتحریم فکر کنند

معاون استاندار گلستان با تاکید به تبیین فاصه بین وضعیت موجود با وضعیت مطلوب‌، گفت برنامه ریزی عضو لاینفک مقوله مدیریت است و برنامه ها باید در راستای توسعه باشد و توسعه باید همه جانبه و فرابخش انجام گیرد.

وی با اعتقاد به اینکه در دنیای امروز با راه رفتن معمولی نمی شود هم پای تکنولوژی پیش رفت اذعان کرد: باید در این بخش جهش داشته باشی از تجریبیات دیگران نیز استفاده کنیم.

ربیعی ضمن یادآوری اینکه مدیران باید به برنامه‌های پساتحریم فکر کنند، اضافه کرد: در مسیری که قرار گرفته‌ایم باید طوری حرکت کنیم که از پیشرفت های این مسیر عقب نمانیم و با توجه به شرایط امروز باید نقشه توسعه همه جانبه استان بازتعریف شود.

وی همچنن با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر اقتصاد مقاومتی، بر لزوم تشکیل ستادههای استانی اقتصاد مقاومتی و پیگیری در شهرستان‌ها تاکید کرد و گفت ما باید بتوانیم همچنان رو پای خود بایستیم .

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

مراد

برادر ربیعی این حرفا رو ولش کن... بگو از وقتی معاون استاندارشدی واسه معیشت و بهبود کارمندان استانداری چکار کردی ؟ منم بلدم حرفای خوب بزنم و شعار بدم....

0
0
پاسخ
1394-06-20 15:13

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.