1394-06-12 08:16
2195
1
19965
عضو باسابقه شورای شهر گرگان:

تنها معترض جلسه دیروز «جرجانی» بود/ 16 سال پیش دور ریاست را خط کشیدم

عضو باسابقه شورای اسلامی شهر گرگان با اعتراض نسبت به اظهارات رئیس شورا گفت: تنها معترض جلسه دیروز «جرجانی» بود و رئیس با توجه به صحبت‎های این فرد جلسه را تعطیل کرد.

به گزارش گلستان ما، علی کلاتی صبح امروز در واکنش به گزارش چالش انتخاب هیئت رئیسه جدید شورای اسلامیشهر گرگان که روز گذشته در خبرگزاری فارس منتشر شد، در گفت‎وگو با خبرنگار این خبرگزاری اظهار کرد: مطالبی که رئیس شورا اعلام کرده به هیچ عنوان صحیح نیست.

وی با بیان اینکه در جلسه روز گذشته ربیعی، کبیر، پزشکپور، یوسفی، نورا و من حضور داشتیم، بیان کرد: قرار بود ساعت 13 این جلسه برگزار شود اما خود آقای ربیعی که رئیس شوراست ساعت 13 و 15 دقیقه وارد صحن شورا شد و پس از آنکه آقای جرجانی ساعت 13 و 20 دقیقه وارد صحن شد بلافاصله به آقای ربیعی اعتراض کرد که جلسه به حد نصاب نرسیده و جلسه را تعطیل کنید.

عضو شورای اسلامی شهر گرگان تاکید کرد: آقای ربیعی هم به سرعت در ساعت 13 و 25 دقیقه و بدون آنکه به اعتراض دیگر اعضاء نسبت به اخذ چنین تصمیمی توجه کند جلسه را تعطیل کرد.

کلاتی گفت: تنها عضو معترض برای حدنصاب نرسیدن جلسه آقای جرجانی بود؛ دیگر اعضاء به رفتار آقای ربیعی اعتراض داشتند که چرا جلسه را تعطیل می‎کنید و اگر موضوع به حدنصاب رسیدن است چند دقیقه‎ای صبر کنید چون آقای قدس مفیدی در راه است و چند دقیقه دیگر می‎رسد.

رئیس شورا فضا را مناسب ندید و جلسه را تعطیل کرد

وی افزود: حتی نماینده فرماندار ساعت 13 و 30 دقیقه وارد شورا شد و این نکته نیز قابل توجه است که ساعت 13 وقت نماز است و تاخیر 20 دقیقه‎ای برای حضور در صحن، به دلیل انجام فریضه نماز یک موضوع عادی است و نباید رئیس شورا به این موضوع بی‎توجهی می‎کرد.

عضو شورای اسلامی شهر گرگان با بیان اینکه این بداخلاقی‎ها درست نیست و نباید اینگونه در کار شورایی عمل کرد، گفت: سال‎های گذشته برای انتخاب هیئت رئیسه دو ساعت هم صبر می‎کردند تا اعضاء بیایند و در جلسه حاضر شوند.

وی تاکید کرد: در حال حاضر نامه‎ای را هم برای فرماندار تنظیم کردیم و مراتب اعتراضمان را نسبت به این موضوع اعلام کرده‎ایم.

عضو شورای اسلامی شهر گرگان در پاسخ به این سئوال که به نظر شما چرا رئیس شورا به این سرعت جلسه را تعطیل کرده است، اظهار کرد: برداشت من این بود که چون دیده فضا برای انتخاب افراد مورد نظرش مناسب نیست جلسه را تعطیل کرده و حتی در راهروی صحن به من در خصوص دلیل این کارش گفت که هنوز به جمع‎بندی نرسیده‎ایم.

کلاتی ادامه داد: این حرکت اصلا صحیح نیست زیرا جمع‎بندی باید در صحن شورا انجام شود نه بیرون از آن.

16 سال پیش دور ریاست را خط کشیدم

وی در خصوص کاندیدای احتمالی ریاست شورا تصریح کرد: جرجانی، گرزین، یوسفی و نورا از جمله افراد مطرح در این خصوص هستند.

عضو شورای اسلامی شهر گرگان در پاسخ به سئوال اینکه آیا شما کاندیدا خواهید شد یا خیر، گفت: من 16 سال پیش دور ریاست را خط کشیدم و تا به امروز حتی ریاست کمیسیون را هم نپذیرفتم.

کلاتی تاکید کرد: به نظر خودم زمانی که در شورا حضور فیزیکی دارم و می‌توانم به مردم خدمت کنم نیازی به ریاست نیست و سعی خواهم کرد در همین جایگاه به برای مردم خدمت صادقانه داشته باشم.

وی در خصوص احتمال برگزار نشدن جلسه روز شنبه گفت: تاخیر در انتخاب هیئت رئیسه خسارت به بیت‎المال است زیرا کار شهرداری مختل خواهد شد و شهر دچار مشکل می‎شود.

کلاتی در پایان اضافه کرد: اگر روز شنبه نیز برخی اعضاء به دلایل غیرموجه در جلسه حاضر نشوند فرمانداری باید موضوع را در هیئت حل اختلاف رسیدگی کند و حتی می‎تواند بر اساس قانون تا عزل اعضاء هم پیش برود.

انتهای پیام/

مطالب مرتبط:

اعضای شورا با هیچکس عقد اخوت ندارند / مصوبه های شورا نشان دهنده حمایت از شهردار است / شورائیان برای حمایت از منافع عمومی سوگند خورده اند

انتخاب هیئت رئیسه شورای شهر گرگان شاید زمانی دیگر / احتمال ریاست یک زن برای اولین بار در شورای شهر گرگان

پایان وقت اداری فردا ، آخرین مهلت برگزاری انتخابات توسط هیئت رئیسه کنونی است / تعامل دوسویه و صمیمانه شورا و شهردار موجب رضایت شهروندان است

جلسه انتخابات هیات رئیسه شورای شهر گرگان برگزار نشد ! + جزئیات

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

حسن

هر انسانی حق انتقاد دارد آقای جرجانی محترم اول باید از شرایط ... خارج شود و بعضی چیزها را تعطیل کند و به مروم هم خدمت کند.

0
0
پاسخ
1394-06-12 20:59

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.