1394-06-08 10:16
1700
0
19772
حجت الاسلام سيد محسن طاهري :

برخي به دنبال فراموشي آرمانها هستند / چه معنی دارد رابطه با آمریکایی كه تغییر نکرده عادی سازی شود

مسئول حوزه علميه امام صادق (ع)گرگان گفت: متاسفانه برخي به دنبال اين هستند که خیلی از آرمانها و ارزش هایی که ما برایش تلاش کردیم ، زحمت کشیدیم و شهید دادیم فراموش بشود.

به گزارش گلستان ما؛ حجت الاسلام والمسلمین سید محسن طاهری مسئول حوزه علميه امام صادق (ع)گرگان در جمع فعالين فرهنگي و اجتماعي گرگان با گرامي داشتن ياد شهداي غواص اظهاركرد: امروز عزت و سربلندي ملت اسلامي ما به برکت خون مقدس شهدا چه شهدای قبل از انقلاب و چه شهدایی که بعد از انقلاب شهید شدند و در جریان دفاع مقدس در مقابله با گروهک ها و منافقین به شهادت رسیدند.

وي با بيان اينكه یقیناً ما باید یاد این شهدا را هميشه در جامعه زنده نگه داریم ، گفت: نباید فراموش کنیم که شهدا براساس؟ چه هدفی در این راه مقدس گذاشتند و عزیزترین و شریف ترین دارایی خود را که جانشان بود تقدیم کردند.

طاهري گفت: شهید یک عنوان مقدس است که از دیدگاه دینی مطرح شده یعنی کسی که به خاطر دفاع از ارزش های دینی با امر امام معصوم و یا جانشین امام معصوم در مواجهه با دشمنان جنگیده باشد و این چنین فرد را شهید می گویند.

رئيس حوزه علميه امام صادق (ع) گرگان افزود: متاسفانه برخي ها به دنبال این هستند که خیلی از آرمانها و ارزش هایی که ما برایش تلاش کردیم زحمت کشیدیم و شهید دادیم فراموش بشود.

وي ادامه داد: یکی از اهداف امام قطع کردن دست اجانب و استکبار جهانی از کشور ما بود و با پیروزی این انقلاب همه دو نتیجه در واقع حاصل شد.

طاهري با بيان اينكه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی بعضی از انقلابیون دچار تحولاتی شدند افکارشان تغییر کرد، افزود: انها مدعی هستند که ما باید شرایطمان را با آمریکا عادی سازی کنیم ، اگر بررسی کنیم می بینیم که آمریکا شاخص های استکباری بودنش تغییر نکرده و اگر بیشتر نشده باشد کمتر هم نشده است.

وي در ادامه اذعان داشت: چه معنی دارد رابطه با آمریکایی كه تغییر نکرده عادی سازی شود ، مگر اینکه ما تغییر کرده باشیم و عوض شده باشیم.

رئيس حوزه علميه امام صادق (ع) گرگان، تصريح كرد: حضرت آقا در سخنرانی های اخیرشان فرمودند: اگر ما در خصوص مسئله هسته ای مذاکره ای با غربی ها و آمریکایی ها داشتیم این مذاکره با دشمن، برای دفع شر دشمن بود و موضع ما در مقابل استکبار ستیزی هیچ تغییری نخواهد کرد.

وي ادامه داد:حتی دیدگاه حضرت آقا نسبت به مذاکرات این بود که این مذاکره مبارزه هست یک مبارزه سیاسی حالا امکان دارد در این مبارزه بخشش هم باشد و این جزو اقتضائات کارهای دیپلماتیک هست.

رئيس حوزه علميه امام صادق (ع) گرگان ، گفت: علاوه بر اينكه ما آمریکا را همچنان شیطان بزرگ مي دانيم آن ها را دشمن اسلام و بلکه دشمن تمدن واقعی بشریت می دانیم چون اینها دنبال مسائلی هستند که جزو بدبختی های بشر نتیجه ای نخواهد داشت .

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.