1394-05-30 09:58
1028
1
19300
نماینده مردم شرق گلستان در مجلس شورای اسلامی:

آمریکایی‌ها می‌خواهند از توافق وسیله‌ای براى نفوذ در ايران بسازند/چارچوب ترسیمی از سوی رهبری راه نفوذ آمریکا به ایران را می‌بندد

نماینده مردم شهرستان‌های مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه‌تپه در مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکایی‌ها می‌خواهند از توافق وسیله‌ای براى نفوذ در ايران بسازند.

به گزارش گلستان ما، دکتر عبدالکریم رجبی در گفت‌وگو با خبرنگار نیلکوه در خصوص فرمایشات رهبری در ديدار با علما و صاحب‌نظران و ميهمانان اجلاس مجمع جهانى اهل‌بیت (علیهم‌السلام) گفت: آمریکایی‌ها می‌خواهند از توافق وسیله‌ای براى نفوذ در ايران بسازند.

وی با اشاره به اینکه چارچوب ترسیمی از سوی رهبری راه نفوذ آمریکا به ایران را می‌بندد ادامه داد: مقام عظماى ولايت با درايت و قاطعانه اعلام کردند راه‌های نفوذ را بسته‌ایم و به‌هیچ‌وجه اجازه طرح‌ریزی نقشه نفوذ اقتصادی سياسى و فرهنگى را نخواهيم داد.

رجبی که خود از حاضران در این جلسه بوده افزود: ملت، دولت و مجلس نيز با تبعيت کامل، اتحاد، همدلى و هم‌زبانی اجازه سو استفاده را نخواهند داد.

وی تصریح کرد: از تيم مذاکره‌کننده انتظار داریم از آخرين فرصت‌های باقی‌مانده به نفع کشور نهايت استفاده را ببرند.

به گفته نماینده مردم شرق گلستان در مجلس شورای اسلامی درصورتی‌که خطوط قرمز نظام در این توافق لحاظ نشده باید برای جبران آن چاره‌اندیشی شود.

رجبی گفت: مطالبات ملت در اين توافق با خونسردی و بدون توجه به زمان پایان مذاکرات و اصل توافق باید رعايت خطوط قرمز نظام و رهبرى و ملت قرار گیرد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

علی

آقایان نمایندگان این استان-هرزمانی که مقام رهبری نظری درموردامریکا واستکبارومبارزه باصیهونیسم وغیره می دن شماهابلافاصله باتکرارصحبتهای ایشان می خوایین باگذاشتن یک تصویرخوشتیپ تون توی سایت بگین که ماهم هستیم- به نظر من لازم نکرده عرض اندام این چنینی داشته باشین بهتره برین کار مردم وبرسین وچیزی که ازخودتان دارین ارائه بدین وازحرفهای دیگران مایه نذارین

0
0
پاسخ
1394-05-31 04:46

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.