1399-08-26 12:55
1322
0
71598
رییس هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان گلستان:

هیئت کوهنوردی گلستان رتبه ممتاز کمیته جستجو و نجات فدراسیون کوهنوردی کسب کرد

محمد فلاحی گفت: هیئت کوهنوردی استان گلستان در کمیته جستجو و نجات فدراسیون کوهنوردی رتبه ممتاز کشوری را کسب کرد.

به گزارش گلستان ما، محمد فلاحی رییس هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان گلستان اظهار کرد: کسب رتبه «ممتاز کشوری » هیئت کوهنوردی استان گلستان در کمیته جستجو و نجات فدراسیون کوهنوردی، مرهون تلاش همه ارکان هیئت کوهنوردی، کارگروه ایمنی جستجو و نجات، باشگاه ها و کوهنوردان عزیز است که با کسب آموزش و فراگیری دانش کوهنوردی، ورزش بسیار پرخطر کوهنوردی را ایمن و سلامت برگزار کردند.

وی افزود: باعث افتخار است عرض کنم بنا به بررسی حوادث کوهستان در سال 98 ، حادثه منجر به امدادی از سوی کوهنوردان در محیط کوهستان نداشتیم و این رشد و بلوغ فنی و توان حرفه ای جامعه کوهنوردان را نشان می دهد . 

فلاحی ادامه داد: این در حالی هست که کوهنوردان عزیز ما همواره در عملیات های جستجو و نجات جان طبیعت گردان و گردشگران در محیط کوهستان و نیز امدادهایی از جمله سیل‌، جاده های برفی و ... بنا به حس مسئولیت، انساندوستی و توانمندی که دارند همواره در خط مقدم این اقدامات خداپسندانه حضور فعال داشته و این مهم را بارها به همگان ثابت نمودند . 

رییس هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان گلستان در پایان خاطرنشان کرد: این جایگاه رفیع، علاوه بر اینکه یک جایگاه تاریخی و ملی برای کوهنوردی مان هست یک جایگاه ویژه معنوی و قابل احترام، در کنار سرمایه داشتن کوهنوردان دارای شأن ، عزت و منزلت است که برای کوهنوردی استان گلستان ثبت و ماندگار شد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.