1403-02-19 15:31
214
0
89913
مسئول سازمان فرهنگی و ورزشی گرگان خبر داد:

برگزاری المپیاد محلات گرگان

مسئول سازمان فرهنگی و ورزشی گرگان گفت: در ایام تابستان المپیاد محلات شهر گرگان با عنوان المپیاد پرچم برگزار می‌شود.

به گزارش سرویس ورزشی پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»؛ اسماعیل تیموری ظهر امروز در هیئت نابینایان و ناشنوایان شهرستان گرگان اظهار کرد: نعمت بزرگ خداوند به این عزیزان داده که اگر نقصانی در بدن وجود داشته دلیلی بر عدم حرکت و پویایی آنها نمی‌شود و همین‌قدر که این عزیزان در عرصه‌های ورزشی و سلامت جسم در حرکت هستند شکرگزاری خداوند است.

مسئول سازمان فرهنگی و ورزشی گرگان ادامه داد: ما نیز خدا را شکر می‌کنیم که اگر بتوانیم قدم کوچک برداریم و سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری گرگان آمادگی کامل دارد تا از این عزیزان حمایت کند.

تیموری یادآور شد: در ایام تابستان المپیاد محلات شهر گرگان با عنوان المپیاد پرچم برگزار می‌شود و می‌تواند در این المپیاد به ورزشکاران نابینایان نیز توجه کرد و به‌صورت ویژه بتوانیم از ظرفیت این عزیزان در این رویداد استفاده کنیم.

مسئول سازمان فرهنگی و ورزشی گرگان خاطرنشان کرد: اعتقاد داریم که با کمک ورزش می‌توانیم کاهش آسیب‌های اجتماعی را رقم بزنیم و اعتقاد داریم در حوزه ورزش اگر پیوست فرهنگی داشته باشیم و در حوزه فرهنگی کار را درست انجام دهیم منجر به کاهش آسیب‌های اجتماعی خواهد شد.

رمضانعلی تربتی‌نژاد رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گرگان نیز به رشد و همکاری ورزشکاران تأکید کرد و گفت: سه ورزشکار استان گلستان جزو ۱۰ نخبه ورزشی کشور هستند و گلستان و شهر گرگان ظرفیت‌های ورزشی زیادی دارد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گرگان ادامه داد: تلاش ما این است که کمک کنیم استعدادهای ورزشی شهرستان در میادین مسابقات بدرخشند و از جامع ورزشی حمایت می‌کنیم.

انتهای خبر/

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.