1395-04-01 15:56
1849
0
33885
کیانوش رحمتی:

باشگاه شموشک به مکانی فوتبال خیز در گلستان تبدیل شد/استعدادهای فوتبالی بسیار خوبی در گلستان وجود دارند

مالک و مربی باشگاه شموشک گلستان گفت: تمام هدف مجموعه فرهنگی ورزشی شموشک گلستان شناسایی استعدادهای درخشان و معرفی به سطوح بالای فوتبال است.

به گزارش گلستان ما، کیانوش رحمتی مالک و مربی باشگاه فرهنگی ورزشی شموشک گلستان در گفتگو با خبرنگار رادکانا، گفت: باشگاه شموشک قریب به 18 سال در زمینه فوتبال پایه در استان گلستان فعالیت می کند.

باشگاه شموشک به مکانی فوتبال خیز در گلستان تبدیل شد

رحمتی با بیان اینکه باشگاه شموشک به مکانی فوتبال خیز گلستان تبدیل شد، افزود: شموشک گلستان بازیکنان زیادی را به رده های مختلف تیم ملی، لیگ برتر، لیگ یک و دو معرفی کرد که امروز جزو سرنوشت سازان فوتبال کشور هستند.

مالک باشگاه شموشک، شناسایی استعدادها را مهمترین پارامتر در شموشک گلستان دانست و گفت: در ادامه تلاش می شود تا تمامی استعدادهای درخشانی که شناسایی می شوند به خوبی محافظت و مراقبت شوند.

وی ادامه داد: در نهایت فوتبالیست هایی که توانایی بازی در تمام تیم های بزرگ کشور را دارند، از طریق باشگاه شموشک و با توجه به روابطی که با تیم های مطرح کشور داریم به این تیمها معرفی می کنیم تا به حق و حقوق خود دست یابند.

شموشک گلستان شروعی برای آینده درخشان فوتبالیستها است

بازیکن سابق استقلال تهران با بیان اینکه شموشک گلستان شروعی است برای آینده درخشان فوتبالیستها، اظهار داشت: تمام هدف مجموعه فرهنگی ورزشی شموشک گلستان شناسایی استعدادهای درخشان و معرفی به سطوح بالای فوتبال است.

رحمتی از امکانات موجود در باشگاه شموشک ابراز خرسندی کرد و گفت: باشگاه فرهنگی ورزشی شموشک صد درصد نیازمند حمایت جدی می باشد تا بتواند استعدادهای درخشانی که در این استان وجود دارد را شکوفا کند.

وی افزود: استعدادهای فوتبالی بسیار خوبی در گلستان وجود دارند که اگر به خوبی از آنان مراقبت شود در آینده خروجی بسیار خوبی می توانیم داشته باشیم.

همراهی باشگاه با شاگردانی که وضعیت مالی خوبی ندارند

مربی باشگاه شموشک گلستان به همراهی باشگاه با شاگردانی که وضعیت مالی خوبی ندارند اشاره کرد و بیان داشت: ما هم به سختی فوتبالیست شده ایم و شرایط را برای شاگردانی که از وضعیت مالی خوبی برخوردار نباشند آسان می کنیم.

رحمتی تصریح کرد: تمامی بازیکنانی که به تیم های بزرگ فرستادیم هیچگونه هدف و خواسته ای دیگری غیر از سربلندی آنان نداریم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.