1393-10-13 09:30
3373
1
8284

آیا اینجا واقعا ایران است ؟!!! + تصاویر

تصاویری که مشاهده می کنید مربوط به پیست اسکی توچال و دیزین در یکی از مناطق تهران است، یعنی جایی در قلب پایتخت این درحالی است که برخی بدون رعایت ضوابط به راحتی با هرنوع پوششی تردد می کنند.

به گزارش گلستان ما به نقل از زنان قم ، عدم رعایت مسائل عرفی در برخی مناطق به خصوص در پایتخت هراز گاهی جنجالی به پا کرده و حواشی خاصی را ایجاد می کند.

اما این بار آژانس عکس اروپا تصاویری را منعکس کرده است که به ایران نسبت داده می شود این درحالی است که به نظر می رسد این تصاویر واقعیت داشته و متاسفانه متعلق به ایران است، تصاویری که افراد بدون رعایت نازلترین حد از پوشش اسلامی اقدام به تردد در پیست اسکی کرده و به سادگی قوانین عرف وشرع را زیر پا نهاده و جو جامعه را مسموم می کنند.

هرچند وجود این صحنه ها در یک کشور اسلامی مایه تاسف و تاثر است و هیچ منطقی این تصاویر را هضم نمی کند اما نکته ای که عمق فاجعه را هویدا می کند انتشار این تصاویر از سوی آژانس عکس اروپاست، کسانی که از هیچ نکته ای برای یورش به ایران فروگذار نمی کنند با پخش این تصاویر سعی در هرچه پررنگ جلوه دادن مسائل داخلی ایران دارند.

در این تصاویر که به ندرت حجابی بر سر بانوان دیده می شود، اختلاط زنان و مردان بسیار مشهود بوده و به نظر می رسد هیچ ضوابطی در این منطقه رعایت نمی شود و پوشش افراد در سبک ها و مدل های نامتعارفی است.

golestanema4

 

پیش از این نیز اخباری مبنی بر عدم رعایت ضوابط اولیه پوشش افراد در چنین پیست هایی مطرح شده و تصاویری نیز در دنیای مجازی منتشر شد که نشان دهنده اوج سنت شکنی در این مکان هاست تاجایی که افرادی که پایبند مسائل عرفی وشرعی هستند به اینگونه مکان ها تردد نکرده و عطای آنرا به لقایش می بخشند چرا که جو نامناسب موجود ارزش ساعاتی تفریح را ندارد.

golestanema5

این درحالی است که از منابع دولتی و مقامات ذی ربط هیچ خبری مبنی بر رسیدگی به وضع این اماکن دیده نشده و همچنان وضع ناهنجار این مناطق ادامه دارد به طوری که هرروز موارد جدیدی به تخلفات اینگونه اماکن اضافه می شود و هیچ کس پاسخگوی روند صعودی حذف و کمرنگ شدن پوشش اسلامی در اماکن تفریحی و سیاحتی نیست.

سالهاست جامعه شناسان عوامل بروز این ناهنجاریها را فریاد می کشند اما دریغ از گوش شنوایی که به مسائل داخلی اهمیت داده و زمینه ممانعت از سنت شکنی ها را فراهم کند.

golestanema5

این درحالی است که اگرچه هم اکنون بروز ناهنجاریها با شیبی ملایم و در سکوتی تدارک دیده صورت می پذیرد اماروزی که چنین افرادی تریبون مطالبه گری به دست گرفته و ادعای آزادی بی حد و حصر کنند، برای حل معضلات اجتماعی و مبارزه با ناهنجاری های تزریق شده به جامعه فرصتی باقی نمانده باشد چراکه علاج واقعه پیش از وقوع باید کرد.

 
 

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

دلخور

خاک بر سر هر چی بی حجاب و بد حجابه .فردا روز چطوری میخان پاسخ خون شهدا به ویژه حضرت فاطمه (س) رو بدنانشاء ا... مستقیم برن جهنم.

0
0
پاسخ
1393-10-13 11:00

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.