1401-11-16 02:15
259
0
83390
سرخط مهمترین اخبار 15 بهمن؛

گلستان در روزی که گذشت

عناوین مهمترین اخبار استان گلستان طی 24 ساعت گذشته که در خروجی خبرگزاری‌ها منتشر شد را در گلستان ما بخوانید.

به گزارش گلستان ما، سرخط مهمترین اخبار استان گلستان طی 24 ساعت گذشته به شرح زیر در خروجی خبرگزاری‌های مختلف قرار گرفت که می‌توانید آن را در گلستان ما بخوانید.

استقلال کشور پایه اصلی انقلاب اسلامی است

فارس نوشت: نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: استقلال پایه اصلی حرکت انقلاب اسلامی است و اگر این استقلال نبود شاهد افتتاح پروژه‌های موثر در کشور‌نبودیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، غلامرضا منتظری عصر امروز در جلسه افتتاح متمرکز و آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های عمرانی، اقتصادی و اشتغالزایی شهرستان گرگان اظهار کرد: نهال انقلاب اسلامی در این سال‌ها دشمنی‌های فراوانی را به خود دید.

وی اضافه کرد: امام تمام معادلات دشمنان را بر هم زد و انقلاب اسلامی را رقم زد و اگر استقلال در کشور‌ نبود کماکان در مسیر وابستگی بودیم و این افتتاحیه‌ها را نداشتیم.

تعبیر خواب شیرین بی‌خانمان‌ها پس از انقلاب

ایسنا نوشت: یک تاریخ‌نگار انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه در دوران پهلوی هیچ واحد مسکونی برای مردم مستضعف و محروم احداث نشد، گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی بیش از ۱۵۰ هزار واحد مسکونی در گلستان بازسازی و احداث شده است.

خارکوهی با تأکید بر اینکه اغلب شهرها و روستاهای استان گلستان در حکومت پهلوی دچار مشکل بودند، یادآور شد: براساس نامه مورخه ۲۷ شهریور سال ۵۷ سازمان تعاون روستایی گرگان و دشت، تمامی روستاهای نوار مرزی این استان به جز روستای کُرند، فاقد آب آشامیدنی لوله‌کشی و حمام عمومی بودند؛ اما پس از پیروزی انقلاب اسلامی بیش از ۱۵۰ هزار واحد مسکونی در گلستان بازسازی و احداث شده است.

سهم هر گلستانی از پروژه‌های دهه فجر ۳۸ میلیون ریال است

ایرنا نوشت: معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گلستان گفت: سهم هر شهروند استان از محل اعتبارات هزینه‌شده برای طرح‌های عمرانی و اقتصادی قابل افتتاح در دهه فجر امسال و یا هزینه‌ پیش‌بینی شده برای پروژه‌هایی که عملیات اجرایی آنها در این ایام آغاز خواهد شد ۳۸ میلیون ریال است.

 سیدمهدی مهیایی بابیان اینکه با افتتاح یا آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های دهه فجر گلستان برای ۸ هزار و ۸۴۰ نفر از جوانان و افراد جویای کار فرصت شغلی ایجاد می‌شود، اضافه کرد: سهم هر یک از اهالی مراوه‌تپه از پروژه‌های دهه فجر امسال استان، ۴۲ میلیون ریال و ۱۰ درصد بیشتر از میانگین استانی است و نشان از اهتمام دولت سیزدهم و مدیران گلستان به مناطق کمتر توسعه‌یافته از جمله این شهرستان مرزی دارد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.