1403-04-02 09:15
264
0
90441
رئیس ستاد انتخاباتی پورمحمدی در گلستان:

پورمحمدی به گلستان می‌آید

رئیس ستاد انتخاباتی پورمحمدی در گلستان گفت: در استان برنامه‌ریزی شده که در این هفته پورمحمدی به گلستان سفر کند و در حال قطعی کردن این برنامه با تهران هستیم و به‌زودی در این باره اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.

رمضان جعفری در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما» گفت: جنبه‌های مثبت مناظره تلویزیونی را هیچ‌کسی نمی‌تواند منکر شود و از جهت آگاهی رساندن به مردم و برای اینکه آسان‌تر بتوانند تصمیم‌گیری کنند و فرد اصلحی را راهی پاستور کنند بسیار حائز اهمیت است.

رئیس ستاد انتخاباتی پورمحمدی در گلستان ادامه داد: شب گذشته مناظره راجع به مسائل کنترل و حفاظت از فضای مجازی و چگونگی برخورد اینترنت و دسترس قراردادن آن به مردم صبحت شد و همه داوطلبان بر این عقیده بودند که اینترنت موردنیاز جامعه است و نمی‌تواند اینترنت را از دسترس مردم خارج کرد.

جعفری با بیان اینکه داوطلبان بر این عقیده هستند که باید محدودیت‌های حاکم بر اینترنت حساب شده باشد، افزود: پورمحمدی نیز این نظر را دارد و اگر قرار است اینترنت کنترل شود حد و حدودی قائل شویم و نمی‌توانیم دائم و کلی محدود شود.

وی بیان کرد: پورمحمدی در مناظره شب گذشته موضع خوبی داشت و بیان کرد که فضای مجازی را نباید آن‌قدر کنترل کرد که مردم به‌سختی بتوانند از آن استفاده کنند، در کشور دارای قانون و مقرراتی هستیم و باید همه آن را رعایت کنیم و مسئولان ما نیز وظیفه دارند که از فضای مجازی اجتماعی حراست و حفاظت کنند تا افسارگسیخته نباشد.
رئیس ستاد انتخاباتی پورمحمدی در گلستان ابراز داشت: فضای سیاسی استان در شرایطی قرار دارد که همه منتظر آن هستند که ببینند نتیجه مذاکرات و مناظرات به کجا می‌رسد و قطعاً قالیباف، جلیلی، پزشکیان و پورمحمدی در استان شرایط خوبی دارند و قطعاً اگر بین جریان انقلاب ائتلاف شکل بگیرد مردم راحت‌تر می‌توانند گزینه نهایی خود را انتخاب کنند.
جعفری بیان کرد: در استان برنامه‌ریزی شده که در این هفته پورمحمدی به گلستان سفر کند و در حال قطعی کردن این برنامه با تهران هستیم و به‌زودی در این باره اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.
انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.