1402-08-24 08:26
582
0
87443
واعظ هیئت شهدای رسانه گلستان:

نخستین مؤلفه مسئول انقلابی خداترسی است

واعظ هیئت شهدای رسانه گلستان گفت: نخستین مؤلفه مسئول انقلابی خداترسی است.

 به گزارش «گلستان ما»؛ حجت‌الاسلام سید حبیب‌الله حسینی صبح امروز در هیئت هفتگی شهدای رسانه استان گلستان اظهار کرد: انتخابات را در پیش‌رو داریم و باید تلاش کنیم که همه ما به برگزاری پرشور انتخابات کمک کنیم.

واعظ هیئت شهدای رسانه گلستان ادامه داد: نامه ۵۳ امام علی (ع) باید در ادارات بازخوانی شود و برای مسئولان تبیین شود تا بدانند باید در مسندهای خود چگونه مدیریت کنند.

حسینی بیان کرد: نخستین مؤلفه مسئول انقلابی خداترسی است، کسانی که از کدخدا و گروه ۵+۱ می‌ترسیدند خداترس نبودند.

وی افزود: ضرورت خودسازی نخستین موضوعی است که امام علی در نامه ۵۳ در نهج‌البلاغ به آن تأکید دارند.

 این مقام مسئول تأکید کرد: امام علی (ع) مسئولان را از آرزوهای دراز نفی می‌کند و رهبر معظم انقلاب نیز به این مسئله تأکید دارد که نمایندگان مجلس به چهار سال پس از نمایندگی فکر نکنند و این همان آرزوهای دور و دراز است.

حسینی ابراز داشت: مسئله مردم‌داری یکی دیگر از نکاتی که مسئولان باید به آن اهتمام داشتند و مسئولان خداترس باید به فکر مردم باشند.

 وی گفت: ۴۷ درصد افرادی که در خبرگان رهبری داوطلب شدند افراد جدیدی هستند که پیش‌ازاین ثبت‌نام نکرده بودند و این شورا اهمیت زیادی دارد و تصمیمات مهمی اخذ می‌شود.

 واعظ هیئت شهدای رسانه گلستان بیان کرد: مسئولان باید ارتباط دائمی با مردم داشته باشد نه اینکه در زمان انتخابات مراجعه به مردم داشته باشیم. 

 انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.