1402-07-07 00:23
415
0
86674
معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج:

منطق عاشورا بن‌بست شکن است

معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج گفت: برادران و خواهران عزیز بدانید در دوران دفاع مقدس صرفاً بحث جنگ ایران و عراق نیست؛ زیرا صدام و حزب بعث مجری دستورات اردوگاه شرق و غرب بود و در عمل ما با یک‌دنیا می‌جنگیدیم.

 به گزارش گلستان ما، سردار حسین معروفی در بیست و چهارمین یادواره شهدای والامقام دوران دفاع مقدس روستای مهترکلاته از توابع کردکوی گلستان گفت: هر ملتی و هر منطقه‌ای را با عقبه و پیشینه تاریخی آن می‌شناسند پس این روستا انقلابی است وقتی از جمعیت ۲ هزارنفره آن در دهه ۶۰، ۵۰۰ رزمنده و ۲۷ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است .

 وی افزود: برادران و خواهران عزیز بدانید در دوران دفاع مقدس صرفاً بحث جنگ ایران و عراق نیست؛ زیرا صدام و حزب بعث مجری دستورات اردوگاه شرق و غرب بود و در عمل ما با یک‌دنیا می‌جنگیدیم.

 معروفی اظهار داشت: منطق حاکم بر جنگ، این نبرد نابرابر را تبدیل به دفاع مقدس کرد و آن منطق، منطق عاشورا بود زیراکه انقلاب اسلامی، سپاه و بسیج زاده عاشورای حسینی است و ما در جنگ نهضت حسینی را مشق و تکرار کردیم.

 معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج اذعان داشت: وحدت یکپارچه نیروهای مسلح در سال دوم جنگ بعد از عزل بنی‌صدر گره جنگ را باز کرد؛ چراکه تغییر نگاه لیبرالی به گفتمان انقلابی در حاکمیت کشور توسط شهید رجایی را شاهد بودیم؛ اما عزیزان امروز باید مراقب نگاه نئولیبرالی بود؛ چراکه این گفتمان هیچ‌وقت برای فتح قله‌های افتخار جواب نداده است.

 وی تصریح کرد: من اینجا به‌عنوان یک سرباز ۴۲ساله خدمت شما می‌گویم که ما ناموس‌پرستی خود را از گودال قتلگاه آموخته‌ایم، همان زمانی که اماممان غرق در خون بود و وقتی دید لشکر دشمن به سمت خیمه‌ها می‌رود به‌سختی روی پا ایستاد و فریاد زد اگر دین ندارید لااقل آزاده باشید و تا وقتی من هستم به سمت خیمه‌ها نروید.

 سردار معروفی در پایان خاطرنشان کرد: خواهران عزیز بدانید رزمندگان و شهدای ما هشت سال جنگیدند تا دامن ناموس ایرانی پاک بماند پس شعار زن زندگی آزادی را شهیدان ما تفسیر کردند؛ اما امروز این شعار مدعیانی دارد که کوچک‌ترین اعتقادی به حقوق زن ایرانی ندارند.

 انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.