1402-08-25 03:10
394
0
87456
فرماندار مراوه‌تپه:

مردم شهرستان مرزی مراوه‌تپه از کودکان غزه حمایت می‌کنند

فرماندار مراوه‌تپه گفت: همواره در کنار مردم مظلوم فلسطین بوده‌ایم و از حق آنها برای آزادی و استقلال حمایت می‌کنیم.

امان محمد باشقره در گفتگو با «گلستان ما» گفت: همانطور که مستحضرید، طی روزهای اخیر شاهد حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به غزه بودیم که منجر به کشته و زخمی شدن تعداد زیادی از مردم بی‌گناه، از جمله کودکان و زنان شد. این حملات وحشیانه، محکومیت جهانی را در پی داشت و بسیاری از کشورها و سازمان‌های بین‌المللی خواستار توقف فوری این حملات شدند.

وی افزود: مردم مراوه‌تپه نیز از این جنایت‌ها عمیقاً متأثر شدند و خواستار حمایت از کودکان مظلوم غزه شدند. در همین راستا، قرار است روز شنبه، تجمعی در حمایت از کودکان غزه در مراوه‌تپه برگزار شود.

فرماندار مراوه‌تپه با بیان اینکه ما در شهرستان مراوه‌تپه به عنوان بخشی از ایران اسلامی، همواره در کنار مردم مظلوم فلسطین بوده‌ایم و از حق آنها برای آزادی و استقلال حمایت می‌کنیم؛ ادامه داد: من از همه مردم عزیز مراوه‌تپه دعوت می‌کنم تا در این تجمع شرکت کنند و با حضور خود، همبستگی خود را با مردم مظلوم غزه نشان دهند. این تجمع فرصت مناسبی است تا صدای مردم مراوه‌تپه را به گوش جهانیان برسانیم و خواستار پایان فوری این حملات وحشیانه شویم.

وی اهداف برگزاری این تجمع را ابراز همبستگی با مردم مظلوم غزه و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی، اظهار حمایت از حق مردم فلسطین برای آزادی و استقلال و ایجاد حساسیت در افکار عمومی نسبت به ظلم و ستم رژیم صهیونیستی عنوان کرد.

باشقره با بیان اینکه ما به عنوان مسلمانان و انسان‌های آزاده، نمی‌توانیم در برابر این جنایات سکوت کنیم. وظیفه ماست که صدای مظلومان غزه باشیم و از آنها حمایت کنیم؛ تاکید کرد: ما امیدواریم که با برگزاری این تجمع، بتوانیم صدای مردم مظلوم غزه را به گوش جهانیان برسانیم و از آنها حمایت کنیم.

انتهای خبر/

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.