1403-01-17 11:14
110
0
89437
همزمان با سراسر کشور؛

لشکر قدس با «طوفان الاحرار» از «پایتخت اقوام» تکثیر شد

مردم مومن و روزه‌دار استان گلستان در آخرین جمعه‌ ماه مبارک رمضان خود را به راهپیمایی روز قدس رساندند تا «لشکر قدس» از پایتخت اقوام همچون سراسر کشور با کلیدواژه «طوفان الاحرار» به حمایت از مظلومان فلسطین و غزه برخیزد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»، روز جهانی قدس همان یادگار تاریخی و فراموش‌نشدنی امام خمینی (ره) بنیانگذار انقلاب اسلامی در حالی امروز فرارسید که نفرت جهانی از رژیم کودک‌کش صهیونیستی این غده سرطانی به اوج خود رسیده است و مردم جهان برای حمایت از مظلومان غزه و فلسطین در راهپیمایی روز قدس به میدان آمدند، مردم مومن و روزه‌دار استان گلستان نیز در آخرین جمعه‌ ماه مبارک رمضان خود را به راهپیمایی روز قدس رساندند تا «لشکر قدس» از پایتخت اقوام همچون سراسر کشور با کلیدواژه «طوفان الاحرار» به حمایت از مظلومان فلسطین و غزه برخیزد. 
امروز مردم برای حمایت از غزه مظلوم و فلسطین مقاوم برای پیچیدن رژیم صهیونسیتی این غده سرطانی منسجم‌تر از همیشه هستند دلیل این اتفاق مهم را می‌توان در حضور مردم روزه‌داری دانست که ساعتی قبل از شروع رسمی مراسم در خیابان‌ها به انتظار نشستند تا فریاد مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا را بلندتر از همیشه سر دهند.
اکنون حمایت از فلسطین تبدیل به یک جنبش جهانی علیه رژیم صهیونیستی شده است ما کمترین روز قدسی داشتیم که همزمان با جنگ نابرابر رژیم صهیونیستی و جنایات آنها به ویژه در نوار غزه باشد.
راهپیمایی روز قدس نه تنها در کشورهای اسلامی اعتراضات گسترده‌ای علیه جنایات صهیونیستی به همراه دارد بلکه به یک جنبش جهانی تبدیل شده است.
حالا دنیا شاهد این مسئله است رژیمی که ادعای افسانه‌ای شکست‌ناپذیری داشت با جنبش حماس و مقاومت تجربه شکست بزرگی را چشیده و به نابودی نزدیک شده است.
جبهه مقاومت امروز پشت مرزها و دیوارهای رژیم صهیونسیتی رسیده است و کارکرد راهپیمایی روز قدس همین که سال به سال اجازه نمی‌دهد این مهم از اولویت خارج شود
امسال در شرایطی این مناسبت را تجربه کردیم که نفرت جهانی و بیداری جهانی به اوج خود رسیده است که ثمره طوفان‌الاقصی است، طوفان الاقصی شرایطی فراهم کرد که نگاه‌های مردم جهان امروز به مظلومیت فلسطین معطوف شود و این خروجی نگاه بلند امام راحل است. 
این حضور مردم قطعا در محاسبات رژیم صهیونیستی تاثیر دارد و از سویی دلگرمی برای مبارزین غزه محسوب می‌شود همچنین برای تصمیم‌گیران محور مقاومت نیز این حضور اثرگذار است.
روز قدس لشکر حق را اضافه می‌کند و تکرار هر ساله این آرمان و از طرفی بروز جنایت‌های وحشیانه صهیونیستی باعث شده تا بیداری جهانی و اشتیاق به حمایت از فلسطین بیش از پیش شود، روز قدس امسال همانطوری که مقام معظم رهبری فرمودند متفاوت‌تر از همیشه در حال برگزاری است.

 

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.