1403-01-17 11:04
102
0
89436
آرمان آزادی قدس آرزوی دست یافتنی؛

«طوفان الاحرار» از گلستان به میدان آمد

مردم همیشه در صحنه و شهیدپرور گلستان صبح امروز متفاوت‌تر از سال‌های گذشته در راهپیمایی جهانی روز قدس شرکت کردند و وفاداری و وحدت خودشان را نسبت به آرمان‌های امامین انقلاب به نمایش گذاشتند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی گلستان ما، سمیرا رجبی/ مردم ولایتمدار و شهیدپرور گلستان با حضور دشمن‌شکن و طوفانی خود ساعاتی قبل از شروع رسمی راهپیمایی روز جهانی قدس به خیابان‌ها آمدند تا به دنیا بفهمانند «فلسطین پاره تن ماست».

مردم گلستان با تک تک قدمهایشان در این روز سترگ به دنیا نشان دادند که همچون گذشته پشتیبان ملت مظلوم غزه و فلسطین هستند و تا نابودی و اضمحلال رژیم جعلی و کودک‌کش اسرائیل همچنان در کنار ملت فلسطین ایستادند.

در میان جمعیت انبوه مردم که برای حمایت از مردم مظلوم غزه و فلسطین در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کردند سراغ نوجوانی رفتیم و علت حضورش در این راهپیمایی را جویا شدیم.

این نوجوان گلستانی با صدای بلند «هم غزه هم ایران، جانم فدای اسلام»، گفت: همانطور که امام خمینی «ره» فرمودند اسرائیل باید از صحنه روزگار محو شود من هم در این راهپیمایی شرکت کردم تا به مردم مظلوم و بی‌دفاع غزه و فلسطین بگویم تا نابودی اسرائیل و آزادی قدس شریف در کنارتان هستم.

این نوجوان غیرتمند گلستانی افزود: روز جهانی قدس روز فریاد ملت‌های مسلمان علیه آمریکا و اسرائیل غاصب است و من با حضورم در این راهپیمایی به دشمنان می‌گویم که تا جان در بدن دارم مقابل جبهه استکبار می‌ایستم.

 

بانوی گلستانی در حالی که پلاکارت روز قدس را در دستانش بالا نگه داشته بود گفت: به فضل الهی به زودی شاهد آزادی و فتح قدس شریف خواهیم بود و مطمئن هستم قدس، خرمشهر دیگری خواهد شد.

این بانوی گلستانی ادامه داد: طوفان خشم مردم در سراسر جهان حتی کشورهای اروپایی و غیر مسلمان علیه رژیم صهیونیستی تماشایی است امروز شاهد بیداری جهان اسلام هستیم و دیدیم چگونه این مردم در اقصی نقاط جهان، جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.
 

به گزارش گلستان ما، روز قدس فقط روز فلسطین نیست بلکه روز حیات اسلام است و امروز طنین حمایت از قدس رساتر از همیشه به گوش جهانیان می‌رسد.

مردم دارالمومنین گلستان هم‌نوا با مردم سراسر جهان در راهپیمایی بزرگ و جهانی قدس به میدان آمدند و شعار مرگ بر استکبار، مرگ بر اسرائیل و حامیانش را رساتر از گذشته فریاد زدند و جهان امروز ندای وحدت مسلمانان و حتی کشورهای غربی و اروپایی در حمایت از ملت مظلوم فلسطین و غزه را در روز قدس، رساتر از همیشه شنید.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.