1402-07-26 11:38
408
0
87003
 امام‌جمعه اهل‌سنت شهر فراغی:

 صهیونیست پایان خود را رقم زد/ پایان دروغ‌پراکنی رسانه‌های معاند

 امام‌جمعه اهل‌سنت شهر فراغی گفت: رژیم کودکش صهیونیستی با اقدام وحشیانه خود و هدف قراردادن بیمارستان غزه، پایان خود را رقم زد.

 الحاج محمدامین آخوند صفری در گفتگو با خبرنگار گلستان ما، گفت: همان‌طور که درگذشته نیز گفتیم؛ رژیم صهیونیستی به پایان خود نزدیک است؛ الان نیز با اتفاقات اخیر بیشتر از گذشته بر این مهم تأکید می کینم.

 وی افزود: شرم بر مجامع بین‌المللی که در قبال جنایات نسل‌کشی صهیونیست سکوت می‌کنند و تنها به بیانیه دادن اکتفا می‌کنند و چشمان خود را در قبال چنین جنایاتی می‌بندند.

 وی ادامه داد: ذلت‌بارتر از این نیست که یک رژیم مدعی قدرت جهانی در قبال شکست‌های خود از گروه‌های مقاومت متوسل به هدف قراردادن بیمارستانی می‌شود که در آن زنان و کودکانی بستری هستند.

 امام‌جمعه اهل‌سنت شهر فراغی شهرستان کلاله ادامه داد: الان وقت آن است که جهان اسلام برخیزد و با خروش خود و حمایت عملی از مردم فلسطین و محکومیت جنایات این رژیم غاصب، این غده سرطانی را از جهان اسلام پاک کنند.

 وی در پایان گفت: متأسفانه همراه با رژیم صهیونیستی، رسانه‌های وابسته به این رژیم و حامیان آنان نیز با دروغ‌پراکنی و برعکس وانمودکردن جنایات آنها، این رژیم را تطهیر می‌کنند؛ فارغ از اینکه مردم جهان آگاه هستند و امپراطوری دروغ پایان‌یافته است.

 انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.