1401-01-13 13:20
609
0
79339
فرمانده سپاه آق قلا :

شهدا با خون پاک خود رای آری به انقلاب را تفسیر کردند

یعقوب مصطفی لو گفت: شهدا با خون پاک خود رای آری به انقلاب را تفسیر کردند و بهترین نمونه این تایید یه خون شهید مدافع حرم یدالله ترمیمی می‌باشد که در 12فروردین برای اسلام هدیه شد.

به گزارش گلستان ما؛ سرهنگ مصطفی لو فرمانده سپاه آق قلا در گفتگو با خبرنگار ما، گفت : شهید یدالله ترمیمی از جمله شهدای مدافع حرمی است که با عمل به آرمان‌ها و اهداف بزرگ زندگی دنیایی خویش، توانست به‌تمامی تعلقات و زیبایی‌های آن پشت پا زند، تا میثاقی ناگسستنی با ارباب خویش ببندد و با آویختن مدال پرافتخار شهادت، همه‌کسان خود را به قله سعادت ابدی برساند.

مصطفی لو افزود: شهدای مدافع حرم با هجرت، جهاد و نهایتا" با شهادت خود در دیار غربت در کنار بانوی بزرگوار اسلام حضرت زینب(س) راه و رسم مولای خود اباعبدالله الحسین و حضرت ابوالفضل العباس را زنده نگه داشتند و جان خود را فدا کردن تا ثابت کنند در راه حفظ دین و اسلام جانشان را فدا خواهند کرد.

وی در ادامه افزود : شهید یدالله ترمیمی مدافع حرم حضرت زینب (س) در تاریخ ۱۲ فروردین سال 1396 در دفاع از حرم بانوی بزرگوار اسلام حضرت زینب (س) درسوریه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

فرمانده سپاه آق قلا در پایان دوازده فروردین روز جمهوری اسلامی ایران و پنجمین سالگرد شهادت مدافع حرم پاسدار رشید اسلام شهید یدالله ترمیمی را به محضر بقیه الله الاعظم، رهبر معظم انقلاب،  همسر و خانواده محترم ایشان تسلیت عرض می کنیم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.