1403-01-22 09:44
176
0
89504
رهبر انقلاب:

رژیم صهیونیستی اشتباه کرد و تنبیه خواهد شد

حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای در خطبه‌های نماز عید فطر، ضمن اشاره به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در سوریه و به شهادت رساندن فرماندهان محور مقاومت فرمودند: رژیم صهیونیستی اشتباه کرد، باید تنبیه شود و تنبیه خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «گلستان ما»؛ حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب صبح امروز (چهارشنبه) در خطبه‌های نماز عید فطر در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) تهران فرمودند: عید سعید فطر را به همه امت اسلامی و ملت عزیز ایران و شما نمازگزاران تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

ایشان بیان کردند: ابر رحمت الهی یک ماه تمام بر امت اسلامی بارید. رحمت الهی و ضیافت الهی در این یک ماه، شامل حال همه آحاد امت اسلامی بود. ملت عزیز ایران از این ضیافت الهی حداکثر استفاده را به حمدالله توانست انجام بدهد، به قدر وسع و توان خود. جشن‌های اول سال شمسی و آغاز فروردین را با معنویت ماه مبارک رمضان متبرک کرد. رهبر انقلاب ادامه دادند: جلوه قرآن در سراسر این ماه چشمگیر بود. یکی از نقطه‌های برجسته ماه رمضان امسال بحمدالله شیوع تلاوت قرآن در بین اقشار مختلف مردم در سراسر کشور بود که از همیشه درخشان‌تر و زیباتر جلوه کرد.

در حال تکمیل...

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.