1402-07-25 22:23
456
0
86990
  فرماندار مراوه‌تپه:

رسانه‌های معاند جایگاهی در بین مردم ایران ندارند

 فرماندار مراوه‌تپه گفت: با توجه به اینکه رسانه‌های معاند هیچ توجهی به خواسته‌ها و مشکلات مردم ندارند و هدفشان تنها براندازی است.

لقمان قربانی در گفتگو با خبرنگار گلستان ما، گفت: با توجه به اینکه بسترهای فضای مجازی و ماهواره‌ای در کشورهای غربی و امریکا است؛ مسلماً نمی‌توان امپراطوری آنها در حوزه رسانه را انکار کرد.

وی افزود: دشمنان انقلاب اسلامی با در دست‌داشتن زیرساخت‌های رسانه بر افکار عمومی تأثیرگذاری می‌کنند و می‌توان بعد از جنگ سخت، جنگ نرم و فرهنگی دشمن را به‌عنوان مهم‌ترین سلاح دشمنان در مقابل انقلاب دانست.

فرماندار مراوه‌تپه تأکید کرد: متأسفانه اقدامات و جوسازی رسانه‌های دشمن باعث گول‌خوردن برخی از جوانان کشور شد که به‌واسطه آن شاهد اتفاقات ناگوار سال گذشته بودیم؛ اما خوشبختانه این شامل تعداد اندکی از جوانان می‌شد و مردم ایران اعتمادی به رسانه‌های معاند و خارجی ندارند.

وی ادامه داد: از این‌ور مردم ایران اعتمادی به رسانه‌های معاند ندارند که این رسانه‌ها تنها به دنبال براندازی هستند و توجهی به مشکلات مردم و حل این مشکلات ندارند و در راستای هدف خود از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند و با جوسازی و فریب و دروغگویی بر این باورند که مردم فریب آنها را خواهند خورد.

لقمان قربانی تصریح کرد: رسانه‌های بیگانه با انتشار اخبار کذب درصدد فریب مردم هستند و با توجه به اینکه شناختی از این مردم ندارند؛ سعی بر زیر سؤال بردن شعور مردم یک کشور هستند؛ اما خوشبختانه همواره معادلات آنها با شکست روبرو شده است.

 فرماندار اهل‌سنت شهرستان مرزی مراوه‌تپه گفت: دشمنان فارغ از اینکه این انقلاب پشتوانه مردمی دارد و مردم در بطن نظام و انقلاب قرار دارند؛ همواره در حال توطئه‌چینی برای مردم و فریب افکار عمومی هستند؛ ولی مردم با صبر، درایت و بصیرت خود جواب دندان شکنی به آنها می‌دهند.

فرماندار مراوه‌تپه در پایان تأکید کرد: لازمه در امان ماندن از توطئه‌های دشمنان، سواد رسانه است و این مهم باید برای سنین مختلف اعم از نوجوانان و جوانان لحاظ شود و خوشبختانه با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص فضای مجازی و اهمیت مراقبت در این حوزه، اقدامات خوبی از سوی دولت و برخی از نهادهای دغدغه‌مند در حال انجام است.

 انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.