1402-06-03 23:55
571
0
86236
در دومین روز از هفته دولت؛

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی وارد گلستان شد

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در نخستین روز از هفته دولت باهدف نظارت می‌دانی، افتتاح چند پروژه و حضور در شورای اشتغال و سرمایه‌گذاری وارد گلستان شد.

 به گزارش گلستان ما؛ وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در نخستین روز از هفته دولت باهدف نظارت میدانی، افتتاح چند پروژه و حضور در شورای اشتغال و سرمایه‌گذاری وارد گلستان شد.

 
 

 سید صولت مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با استقبال رسمی علی‌محمد زنگانه، استاندار گلستان و اعضای مجمع نمایندگان و جمعی از مدیران استان وارد این استان شد.

 در نخستین روز سفر خود و از دقایق دیگر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی، نماینده ولی‌فقیه در استان گلستان دیدار و گفتگو خواهد کرد.

 همچنین مرتضوی فردا و در دومین روز سفر به استان گلستان با حضور در شهرستان‌های گرگان و آق‌قلا ضمن بازدید از چند پروژه صنعتی نسبت به افتتاح شرکت‌های «چوب صندل» و «زرین گستر» اقدام خواهد کرد.

 افتتاح متمرکز پروژه‌های هفته دولت شهرستان آق‌قلا، بازدید از شرکت پگاه، بازدید از نمایشگاه دستاوردهای دستگاه‌های عضو شورای اشتغال و بخش سرمایه‌گذاری استان از دیگر برنامه‌های وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در گلستان خواهد بود.

 همچنین مرتضوی در جلسه کارگروه اقتصاد، اشتغال و سرمایه‌گذاری، جلسه کارگروه سرمایه‌گذاری استان و شورای هماهنگی دستگاه‌های تابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان حضور خواهد یافت.

 گفتنی است در این سفر معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، مدیرعامل محترم بانک رفاه، مدیرعامل محترم صندوق بازنشستگی کشوری، هلدینگ‌های (صنایع شیر ایران، شرکت سرمایه‌گذاری صندوق

 بازنشستگی کشوری - صبا انرژی) و مدیرعامل شرکت شستا و هلدینگ‌های مرتبط (صنایع معدنی ایران، شرکت سرمایه‌گذاری صنایع عمومی تأمین) وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی را همراهی می‌کنند.

 گفتنی است وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به‌عنوان وزیر معین رئیس‌جمهور در استان گلستان و در آستانه سفر دوم رئیس‌جمهور به استان حضور یافته است.

 انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.